Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.06.2025 17:05 Publikacja: 24.04.2023 13:21
Foto: AdobeStock
Rossmannowi najwyraźniej nie wystarcza sprzedaż marek własnych koncernu w sklepach sieci i stawia na ekspansję poza swoją sieć sprzedaży. Partnerem Rossmanna w tej sprawie została sieć SPAR Österreich-Gruppe, która na początek udostępni produkty marek Rossmanna w 1500 sklepach Spar, Eurospar i Interspar w Austrii, a potem w kolejnych 1500 na Węgrzech, Słowenii, Chorwacji i w północnych Włoszech.
- Marki Rossmann znajdują miejsce poza naszą własną działalnością i ugruntowują swoją pozycję jako marka międzynarodowa. Dzięki firmie Spar mamy po swojej stronie silnego partnera, który darzy nas wielkim zaufaniem – mówił w komunikacje prasowym rzecznik sieci Rossmann.
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Pepco sprzedaje Poundland funduszowi Gordon Brothers. Cena jest symboliczna, a w praktyce Pepco do transakcji do...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
O 400 sklepów Sinsay mniej niż planowano otworzy w tym roku gdańska grupa handlowa po weryfikacji wyników nowego...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas