Reklama
Rozwiń
Reklama

Rossmann wchodzi z marką własną do znanej sieci spożywczej

Marki własne Rossmanna wychodzą poza drogerie i trafią do szerszej sprzedaży w kilku krajach Europy.

Publikacja: 24.04.2023 13:21

Rossmann wchodzi z marką własną do znanej sieci spożywczej

Foto: AdobeStock

Rossmannowi najwyraźniej nie wystarcza sprzedaż marek własnych koncernu w sklepach sieci i stawia na ekspansję poza swoją sieć sprzedaży. Partnerem Rossmanna w tej sprawie została sieć SPAR Österreich-Gruppe, która na początek udostępni produkty marek Rossmanna w 1500 sklepach Spar, Eurospar i Interspar w Austrii, a potem w kolejnych 1500 na Węgrzech, Słowenii, Chorwacji i w północnych Włoszech.

- Marki Rossmann znajdują miejsce poza naszą własną działalnością i ugruntowują swoją pozycję jako marka międzynarodowa. Dzięki firmie Spar mamy po swojej stronie silnego partnera, który darzy nas wielkim zaufaniem – mówił w komunikacje prasowym rzecznik sieci Rossmann.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Handel
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Handel
Betonowe blokady i monitoring: tak wyglądają jarmarki bożonarodzeniowe w Niemczech
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Sprzedaż detaliczna w październiku w górę. Są nowe dane GUS
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama