Reklama

Polski e-sklep przejęciami umacnia się w regionie

Answear.com podpisał umowę warunkową na nabycie marek Sneakerstudio i PRM, mocnych graczy w sprzedaży odzieży i obuwia streetwear w Europie Środkowo-Wschodniej.

Publikacja: 09.02.2023 22:33

Polski e-sklep przejęciami umacnia się w regionie

Foto: materiały prasowe

Answear.com to jedna z największych platform sprzedaży odzieży i obuwia w Polsce, z blisko 1 mld zł przychodu w 2022 r. Teraz kupuje za własne akcje innych sprzedawców. Sneakerstudio działa w segmencie sneakers & streetwear w Europie Środkowo-Wschodniej. Ma w ofercie produkty marek takich jak Adidas Originals, New Balance, Carhartt czy Veja. Firma prowadzi sklepy internetowe w krajach regionu, a także sprzedaje na rynkach zachodnio-europejskich, m.in. poprzez globalną witrynę prowadzoną w języku angielskim. Z kolei PRM to nowy koncept, który wpisuje się w obecne trendy rynkowe i oferuje produkty z segmentu luxury streetwear & fashion. Pomimo wczesnego etapu rozwoju, udało się już pozyskać wiele znanych i cenionych na zachodzie Europy marek takich jak Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV czy Rick Owens. Sprzedaż odbywa się poprzez globalną witrynę internetową, a butik marki znajduje się przy ulicy Świętokrzyskiej 16 w Warszawie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama