Aktualizacja: 30.04.2025 08:30 Publikacja: 09.06.2022 09:01
Foto: Adobe Stock
Polacy doceniają zakupy z ekspresową dostawą do domu, co w Polsce oferuje Lisek APP, Jush! oraz BOLT Market. Eksperci ASM Sales Force Agency w pierwszym badaniu tego sektora przeanalizowali 11 czynników, wśród których znalazły się między innymi dostęp do aplikacji, warunki dostawy, dostępność produktów czy obsługa klienta. Najwięcej punktów (28) zyskała usługa Lisek App, 27 zdobył Jush!, natomiast Bolt Market uzyskał wynik 22 punktów. Na popularność wpływa cena, zakupy we wszystkich trzech aplikacjach były tańsze o 6,5 proc. od zamawianych w kanale e-grocery, ale droższe o 11 proc. niż w sieciach sklepów tradycyjnych.
Sprzedaż online w marcu wzrosła znacznie mocniej niż w stacjonarnych sklepach. Nie tylko ubrań czy żywności, ale...
Pierwszy raz od 1979 r. zmalały na świecie przewozy towarów kontenerami. Decyzje Donalda Trumpa wywołały odpływ...
W najbliższą niedzielę, 27 kwietnia 2025 roku sklepy będą otwarte. To kolejna niedziela handlowa w tym miesiącu....
W kwietniu ponownie urosły obawy Polaków o przyszłość. Przewidywania co do sytuacji ekonomicznej kraju na najbli...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Chiny oświadczyły, że nie prowadzą żadnych rozmów z USA na temat ceł, mimo że Biały Dom w tym tygodniu sugerował...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas