Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.01.2021 13:18 Publikacja: 12.01.2021 13:09
Foto: Bloomberg
Południowokoreański gigant elektroniki i AGD może się cieszyć z dużego wzrostu sprzedaży AGD, w tym lodówek. W trzecim kwartale 2020 roku sprzedaż online produktów Samsunga takich jak lodówki wzrosła o 50 procent. Wśród szczególnie szybko rosnących rynków jest rodzimy, koreański rynek, na którym klienci mogą wybierać własny kolor, rozmiar czy materiał lodówki. Olbrzymim sukcesem okazały się specjalnie zaprojektowane lodówki dedykowane do przechowywania kimchi, popularnej w Korei kiszonki z kapusty, choć to określenie nie oddaje oczywiście bogactwa smaków tego specjału. Mówi się, że w Korei każda rodzina ma swój przepis na kimchi. W Korei takie lodówki stanowiły 67 procent rynku.
Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach za...
Prezydent USA Donald Trump i premier Wielkiej Brytanii Keir Starmer poinformowali w kuluarach szczytu G7 o zawar...
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas