Lodówki na miarę. Samsung szuka sposobu na młodych

Indywidualizacja lodówek ma przyciągnąć do Samsunga młodych klientów. W Korei to działa.

Aktualizacja: 12.01.2021 13:18 Publikacja: 12.01.2021 13:09

Lodówki na miarę. Samsung szuka sposobu na młodych

Foto: Bloomberg

Południowokoreański gigant elektroniki i AGD może się cieszyć z dużego wzrostu sprzedaży AGD, w tym lodówek. W trzecim kwartale 2020 roku sprzedaż online produktów Samsunga takich jak lodówki wzrosła o 50 procent. Wśród szczególnie szybko rosnących rynków jest rodzimy, koreański rynek, na którym klienci mogą wybierać własny kolor, rozmiar czy materiał lodówki. Olbrzymim sukcesem okazały się specjalnie zaprojektowane lodówki dedykowane do przechowywania kimchi, popularnej w Korei kiszonki z kapusty, choć to określenie nie oddaje oczywiście bogactwa smaków tego specjału. Mówi się, że w Korei każda rodzina ma swój przepis na kimchi. W Korei takie lodówki stanowiły 67 procent rynku.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Polacy chętnie oddadzą prywatność w zamian za promocje
Handel
USA i Wielka Brytania zawarły umowę handlową. Ważna kwestia wciąż nierozwiązana
Handel
Prezes Renault ma uratować mocno zadłużony koncern luksusowy
Handel
Kiedy wypada niedziela handlowa w czerwcu? Jest jeden termin
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Handel
Polacy znów wypalają więcej nielegalnych papierosów. Odwrócenie trendu