Firma podaje, iż nieustannie poszukuje nowych dostawców, oferując im długofalową współpracę. Priorytetem są jednak przede wszystkim krajowe przedsiębiorstwa – sieć od początku swojej działalności kładzie nacisk na współpracę z polskimi producentami i dostawcami. W 2020 roku Lidl Polska sprzedał wędliny od polskich producentów do innych krajów o łącznej wartości aż 507 mln zł. Z kolei wartość sprzedaży mięsa od polskich dostawców do innych krajów wyniosła ponad 471 mln zł. Zagraniczna sprzedaż nabiału, wyprodukowanego w Polsce, za pośrednictwem sieci Lidl Polska w tym samym okresie osiągnęła wartość 492 mln zł.

- Sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70 proc. obrotu naszej firmy. Zawsze, gdy tylko możemy, stawiamy na współpracę z polskimi dostawcami, którzy są dla nas niezwykle istotni - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, rzeczniczka Lidl Polska.

- Cieszymy się, że możemy zaoferować tak bogatą ofertę wysokiej jakości produktów od producentów z Polski, a dodatkowo także wspierać ich rozwój na rynki zagraniczne. To wspólny sukces, który nie byłby możliwy bez długo wypracowywanych, partnerskich relacji biznesowych – dodaje.