Handel: Schyłek letnich wyprzedaży

Przed polskimi producentami odzieży i obuwia najgorętszy dwutygodniowy okres przecen kolekcji wiosenno-letnich. Firmy podsumowały właśnie wyniki lipcowych odwiedzin w ich sklepach tradycyjnych i internetowych.

Aktualizacja: 07.08.2017 06:08 Publikacja: 06.08.2017 20:23

Handel: Schyłek letnich wyprzedaży

1,1 mld zł przychodów, o około 22 proc. więcej niż rok temu, zanotowały w sumie największe grupy odzieżowe i obuwnicze w kraju w minionym miesiącu. Dla większości był to pod tym względem okres lepszy niż rok temu.

Spadek przychodów lub ich stabilizacja widoczna jest tam, gdzie firmy próbują bronić marek ekskluzywnej odzieży damskiej, albo nie zwiększają powierzchni handlowej czy wręcz zamykają sklepy.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Dotkliwy cios w portfele Amerykanów. Największa sieć sklepów podwyższy ceny przez cła
Handel
Burberry ponosi duże straty. Brytyjska marka podjęła radykalne kroki
Handel
Ceny rosną najwolniej w tym roku. Dzięki sieciom handlowym
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości