Reklama

Zagraniczna szansa firm znad Wisły

Większość polskich firm liczy, że to eksport będzie motorem rozwoju ich biznesu w najbliższych latach. Nie rezygnują jednak z walki o rosnący, choć bardzo konkurencyjny, krajowy rynek.

Publikacja: 07.11.2017 20:05

Zagraniczna szansa firm znad Wisły

Foto: Fotorzepa/Rafał Guz

Wśród strategicznych celów na najbliższe lata niemal każda z polskich firm kosmetycznych ma wzrost eksportu. Lata inwestycji w rozbudowę zakładów i unowocześnienie produkcji sprawiły, że krajowi producenci kosmetyków bez kompleksów mogą rywalizować innowacyjnością i jakością produktów (oraz opakowań) z czołowymi międzynarodowymi graczami, wygrywając w dodatku konkurencyjną ceną.

Inwestycje w poprawę jakości, efektywności produkcji oraz w rozwój innowacyjnych preparatów wymusza na producentach silna konkurencja na polskim rynku. Za to jego wartość szybko rośnie, w czym pomaga rosnąca zamożność Polaków oraz widoczny także u nas światowy trend dbałości o zadbany, młody wygląd.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama