Zagraniczna szansa firm znad Wisły

Większość polskich firm liczy, że to eksport będzie motorem rozwoju ich biznesu w najbliższych latach. Nie rezygnują jednak z walki o rosnący, choć bardzo konkurencyjny, krajowy rynek.

Publikacja: 07.11.2017 20:05

Zagraniczna szansa firm znad Wisły

Foto: Fotorzepa/Rafał Guz

Wśród strategicznych celów na najbliższe lata niemal każda z polskich firm kosmetycznych ma wzrost eksportu. Lata inwestycji w rozbudowę zakładów i unowocześnienie produkcji sprawiły, że krajowi producenci kosmetyków bez kompleksów mogą rywalizować innowacyjnością i jakością produktów (oraz opakowań) z czołowymi międzynarodowymi graczami, wygrywając w dodatku konkurencyjną ceną.

Inwestycje w poprawę jakości, efektywności produkcji oraz w rozwój innowacyjnych preparatów wymusza na producentach silna konkurencja na polskim rynku. Za to jego wartość szybko rośnie, w czym pomaga rosnąca zamożność Polaków oraz widoczny także u nas światowy trend dbałości o zadbany, młody wygląd.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Niemieccy giganci handlowi planują fuzję po 60 latach podziału
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Handel
Haribo ostrzega i wycofuje żelki „Happy Cola”. Konopie w słodyczach
Handel
Szwajcaria też traci na cłach Donalda Trumpa
Handel
Polacy liderami wzrostu wydatków internetowych. Mistrzowie okazji
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Handel
Gospodarka Rosji się zamyka. Wraca do czasów sowieckich
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont