Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Sławomir Łoboda: Polską firmę stać na otworzenie salonu w Londynie

Wszyscy byliśmy dumni z tego, że polska firma otwiera salon w Londynie, że nas na to stać i robimy to z dużą pompą. To była duża satysfakcja. – mówi Sławomir Łoboda, wiceprezes LPP, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 30.11.2017 14:43 Publikacja: 30.11.2017 13:38

#RZECZoBIZNESIE: Sławomir Łoboda: Polską firmę stać na otworzenie salonu w Londynie

Foto: tv.rp.pl

Niedawno otworzyliście wielkie salony Reserved w prestiżowych, ale kosztownych lokalizacjach w Londynie i Berlinie. Było warto?

Jesteśmy zadowoleni z pierwszych rezultatów. A sklepy te wiążą się z szerszą strategią LPP, która polega na tym, że budujemy Reserved jako markę globalną i chcemy otwierać salony w stolicach mody. Londyn to stolica mody europejskiej. Przez Oxford Street przemieszcza się 120 mln ludzi rocznie. Jednym z elementów otwierania tych sklepów jest budowa świadomości marki Reserved jako marki globalnej. Tu na pewno osiągnęliśmy sukces. Otwarciu salonu w Londynie towarzyszyło ogromne zainteresowanie mediów brytyjskich i europejskich. Było nam bardzo miło, kiedy widzieliśmy 100 różnych informacji prasowych w najważniejszych brytyjskich dziennikach.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Reklama
Reklama