Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.11.2017 14:43 Publikacja: 30.11.2017 13:38
Foto: tv.rp.pl
Niedawno otworzyliście wielkie salony Reserved w prestiżowych, ale kosztownych lokalizacjach w Londynie i Berlinie. Było warto?
Jesteśmy zadowoleni z pierwszych rezultatów. A sklepy te wiążą się z szerszą strategią LPP, która polega na tym, że budujemy Reserved jako markę globalną i chcemy otwierać salony w stolicach mody. Londyn to stolica mody europejskiej. Przez Oxford Street przemieszcza się 120 mln ludzi rocznie. Jednym z elementów otwierania tych sklepów jest budowa świadomości marki Reserved jako marki globalnej. Tu na pewno osiągnęliśmy sukces. Otwarciu salonu w Londynie towarzyszyło ogromne zainteresowanie mediów brytyjskich i europejskich. Było nam bardzo miło, kiedy widzieliśmy 100 różnych informacji prasowych w najważniejszych brytyjskich dziennikach.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Prezydent USA Donald Trump napisał w liście do kanadyjskiego premiera Marka Carneya, że 1 sierpnia może nałożyć...
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas