Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Sławomir Łoboda: Polską firmę stać na otworzenie salonu w Londynie

Wszyscy byliśmy dumni z tego, że polska firma otwiera salon w Londynie, że nas na to stać i robimy to z dużą pompą. To była duża satysfakcja. – mówi Sławomir Łoboda, wiceprezes LPP, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 30.11.2017 14:43 Publikacja: 30.11.2017 13:38

#RZECZoBIZNESIE: Sławomir Łoboda: Polską firmę stać na otworzenie salonu w Londynie

Foto: tv.rp.pl

Niedawno otworzyliście wielkie salony Reserved w prestiżowych, ale kosztownych lokalizacjach w Londynie i Berlinie. Było warto?

Jesteśmy zadowoleni z pierwszych rezultatów. A sklepy te wiążą się z szerszą strategią LPP, która polega na tym, że budujemy Reserved jako markę globalną i chcemy otwierać salony w stolicach mody. Londyn to stolica mody europejskiej. Przez Oxford Street przemieszcza się 120 mln ludzi rocznie. Jednym z elementów otwierania tych sklepów jest budowa świadomości marki Reserved jako marki globalnej. Tu na pewno osiągnęliśmy sukces. Otwarciu salonu w Londynie towarzyszyło ogromne zainteresowanie mediów brytyjskich i europejskich. Było nam bardzo miło, kiedy widzieliśmy 100 różnych informacji prasowych w najważniejszych brytyjskich dziennikach.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama