Reklama

Lidl mocniej stawia na ekologię. 100 procent opakowań do recyklingu

Odpowiedzialne korzystanie z środowiska naturalnego również może być przewagą konkurencyjną. Lidl chce redukować ilość plastiku.

Aktualizacja: 26.03.2018 16:21 Publikacja: 26.03.2018 14:40

Lidl mocniej stawia na ekologię. 100 procent opakowań do recyklingu

Foto: Bloomberg

Lidl Polska zadeklarował, że do 2025 roku ograniczy o 20 procent zużycie plastiku w opakowaniach swoich marek własnych. Dotyczyć to ma zarówno opakowań jednostkowych, jak i opakowań zbiorczych. Celem działania sieci handlowej jest ograniczenie ilości odpadów i oznacza duże zmiany w myśleniu.

- Dla Lidl Polska jest to krok przełomowy, ponieważ jak dotąd kierunkiem w zakresie opakowań marek, była przede wszystkim ich funkcjonalność dla klienta oraz design – komentuje Piotr Rogowski, Członek Zarządu Lidl Polska.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama