Lidl mocniej stawia na ekologię. 100 procent opakowań do recyklingu

Odpowiedzialne korzystanie z środowiska naturalnego również może być przewagą konkurencyjną. Lidl chce redukować ilość plastiku.

Aktualizacja: 26.03.2018 16:21 Publikacja: 26.03.2018 14:40

Lidl mocniej stawia na ekologię. 100 procent opakowań do recyklingu

Foto: Bloomberg

Lidl Polska zadeklarował, że do 2025 roku ograniczy o 20 procent zużycie plastiku w opakowaniach swoich marek własnych. Dotyczyć to ma zarówno opakowań jednostkowych, jak i opakowań zbiorczych. Celem działania sieci handlowej jest ograniczenie ilości odpadów i oznacza duże zmiany w myśleniu.

- Dla Lidl Polska jest to krok przełomowy, ponieważ jak dotąd kierunkiem w zakresie opakowań marek, była przede wszystkim ich funkcjonalność dla klienta oraz design – komentuje Piotr Rogowski, Członek Zarządu Lidl Polska.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Ceny rosną najwolniej w tym roku. Dzięki sieciom handlowym
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości
Handel
Żabka pokazała wyniki. Akcje tanieją
Handel
Temu wygrywa z Allegro? Niekoniecznie