Reklama
Rozwiń

Lidl mocniej stawia na ekologię. 100 procent opakowań do recyklingu

Odpowiedzialne korzystanie z środowiska naturalnego również może być przewagą konkurencyjną. Lidl chce redukować ilość plastiku.

Aktualizacja: 26.03.2018 16:21 Publikacja: 26.03.2018 14:40

Lidl mocniej stawia na ekologię. 100 procent opakowań do recyklingu

Foto: Bloomberg

Lidl Polska zadeklarował, że do 2025 roku ograniczy o 20 procent zużycie plastiku w opakowaniach swoich marek własnych. Dotyczyć to ma zarówno opakowań jednostkowych, jak i opakowań zbiorczych. Celem działania sieci handlowej jest ograniczenie ilości odpadów i oznacza duże zmiany w myśleniu.

- Dla Lidl Polska jest to krok przełomowy, ponieważ jak dotąd kierunkiem w zakresie opakowań marek, była przede wszystkim ich funkcjonalność dla klienta oraz design – komentuje Piotr Rogowski, Członek Zarządu Lidl Polska.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama