Reklama

Startup z Rzeszowa z wyceną 12 mln zł

Aniołowie biznesu z sieci CobinAngels oraz fundusz SpeedUp Group zainwestowali w startup Salesbook. To narzędzie, które ułatwia sprzedawcom prowadzenie rozmów handlowych i zwiększa jej skuteczność. Wycena spółki w tej rundzie inwestycyjnej sięgnęła 12 mln zł.

Publikacja: 26.04.2018 13:26

Startup z Rzeszowa z wyceną 12 mln zł

Foto: materiały prasowe

Salesbook pozyskane finansowanie chce przeznaczyć na dalszy rozwój nowej generacji narzędzi sprzedażowych i ekspansję międzynarodową.

Rzeszowski startup stworzył system dedykowany dla zespołów handlowców w każdej firmie, której pracownicy spotykają się z klientami i przekonują ich do zakupu produktów lub usług. Salesbook sprzedaje obrazem, więc – jak twierdzą twórcy systemu – nadaje się do sprzedaży skomplikowanych produktów ubezpieczeniowych, energetycznych czy telekomunikacyjnych. Aplikacja pilnuje, by rozmowa handlowa była skuteczna, podpowiadając sprzedawcy kolejne kroki. - Dyrektorzy sprzedaży uzyskują dzięki narzędziu wiedzę, której nie da im żaden system CRM, informacje o jakości prowadzonych rozmów z klientami. Szef sprzedaży zespołu korzystającego z Salesbook wie dokładnie jak sprzedają jego najlepsi ludzie i jak tą wiedzę przełożyć na resztę zespołu. Wie także, co przykuło największą uwagę klienta w ofercie, kiedy ją otworzył i ile czasu analizował - mówi Andrew Hope, współtwórca Salesbook.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama