Aktualizacja: 08.05.2018 21:00 Publikacja: 08.05.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
Tyle że nie jest to rynek łatwy, bo choć marże osiągane w przypadku prestiżowych marek są znacznie większe niż przy towarach masowych, to klient jest bardziej wymagający. Jakość obsługi jest dla niego równie ważna, jak sam produkt, a z tym nie zawsze jeszcze firmy potrafią sobie poradzić. Poza tym w przypadku wyrobów z najwyższej półki wciąż jeszcze liczba potencjalnych odbiorców nie jest duża.
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas