Reklama

LPP podtrzymuje plan na 2018 rok

Opublikowane dziś wyniki kwartalne największej grupy odzieżowej w kraju skłoniły inwestorów do sprzedaży akcji. Kurs akcji spada.

Publikacja: 17.05.2018 14:33

LPP podtrzymuje plan na 2018 rok

Foto: materiały prasowe

LPP w 2018 roku chce zwiększyć powierzchnię handlową o 11 proc. – poinformowała grupa przy okazji publikacji sprawozdania za I kwartał br. Jednocześnie podtrzymała zapowiedź, że jej tegoroczna marża brutto powinna mieścić się w przedziel 54-55 proc.

Grupa LPP, właściciel marek takich jak Reserved, Mohito, Sinsay, czy Cropp wypracowała w I kw. br. 1,58 mld zł przychodów (wzrost o 16 proc. rok do roku), a także wykazała 117,7 mln zł straty operacyjnej i 104,7 mln zł straty netto. Dane o przychodach, podobnie jak informację o zysku brutto (710 mln zł) podała już na początku kwietnia.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Swatch odpowiada Donaldowi Trumpowi na cła nowym zegarkiem
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Reklama
Reklama