LPP podtrzymuje plan na 2018 rok

Opublikowane dziś wyniki kwartalne największej grupy odzieżowej w kraju skłoniły inwestorów do sprzedaży akcji. Kurs akcji spada.

Publikacja: 17.05.2018 14:33

LPP podtrzymuje plan na 2018 rok

Foto: materiały prasowe

LPP w 2018 roku chce zwiększyć powierzchnię handlową o 11 proc. – poinformowała grupa przy okazji publikacji sprawozdania za I kwartał br. Jednocześnie podtrzymała zapowiedź, że jej tegoroczna marża brutto powinna mieścić się w przedziel 54-55 proc.

Grupa LPP, właściciel marek takich jak Reserved, Mohito, Sinsay, czy Cropp wypracowała w I kw. br. 1,58 mld zł przychodów (wzrost o 16 proc. rok do roku), a także wykazała 117,7 mln zł straty operacyjnej i 104,7 mln zł straty netto. Dane o przychodach, podobnie jak informację o zysku brutto (710 mln zł) podała już na początku kwietnia.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Rozejm USA i Chin w wojnie handlowej. Doszło do porozumienia w sprawie ceł
Handel
Sukces w Genewie. USA-Chiny zawarły porozumienie po maratonie rozmów
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem