Efekt 500+ coraz mniej widoczny w zakupach

Sprzedaż sprzętu AGD rosła rekordowo tylko przez kilka miesięcy po wprowadzeniu programu. W tym roku spada o 4 proc., choć producenci mają nadzieję na powrót wzrostu.

Aktualizacja: 25.05.2018 07:33 Publikacja: 24.05.2018 21:00

Efekt 500+ coraz mniej widoczny w zakupach

Foto: Fotorzepa, Magda Starowieyska

Ten rok nie zaczął się dobrze dla sektora handlowego. Branża przygotowywała się na skutki zakazu handlu w niedzielę, ale niektóre sektory już wcześniej zderzyły się z problemami. Producentom AGD styczeń przyniósł jeszcze wzrost sprzedaży sprzętu do sklepów, ale już w lutym spadek przekroczył 10 proc. W sumie od stycznia do kwietnia sprzedaż spadła prawie 4 proc. ilościowo i 3 proc. wartościowo – wynika z danych organizacji producentów APPLiA Polska.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Rozejm USA i Chin w wojnie handlowej. Doszło do porozumienia w sprawie ceł
Handel
Sukces w Genewie. USA-Chiny zawarły porozumienie po maratonie rozmów
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem