Reklama

Amica stawia na promocję

Niemal 500 mkw. powierzchni ma pierwszy showroom firmy, który został otwarty przy siedzibie spółki Amica Handel i Marketing, na Inea Stadionie w Poznaniu

Aktualizacja: 24.05.2018 21:35 Publikacja: 24.05.2018 21:34

Amica stawia na promocję

Foto: Fotorzepa, Bartosz Jankowski

Showroom to przestrzeń, na której prezentowane będą produkty Amica i innych marek Grupy (Hansa, Gram i CDA), obecne na prawie 60 rynkach zagranicznych. Głównym przeznaczeniem tego miejsca będzie podejmowanie kontrahentów z całego świata oraz gości zainteresowanych ofertą firmy – przede wszystkim klientów, ale również partnerów czy przedstawicieli mediów.

– Do showroomu będziemy zapraszać naszych partnerów handlowych, dostawców i gości korporacyjnych, ale będzie to także miejsce, w którym prowadzone będą szkolenia z wdrażanych produktów i funkcjonalności – mówi Piotr Skubel, wiceprezes zarządu Grupy Amica oraz prezes zarządu Amica Handel i Marketing. – Myślimy też o tym, żeby był to punkt na mapie Poznania, który odwiedzać będą osoby niezwiązane biznesowo z naszą firmą, a zainteresowane jej tradycjami i osiągnięciami – na przykład grupy szkolne. Marzy nam się, żeby showroom był miejscem wydarzeń kulinarnych czy warsztatów dla młodzieży, która miałaby okazję w praktyczny i ciekawy sposób dowiedzieć się więcej na temat zdrowego gotowania i technologii, jakie mogą w tym pomóc. Realizując tę inwestycję, chcieliśmy, żeby showroom służył nie tylko celom handlowo-marketingowym, ale również „żył” na co dzień i stał się miejscem wartościowym dla mieszkańców miasta i regionu – dodaje.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Swatch odpowiada Donaldowi Trumpowi na cła nowym zegarkiem
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Reklama
Reklama