Reklama
Rozwiń
Reklama

Primark zapowiada kolejne sklepy w Polsce. Rynek mu sprzyja

Kojarzona z wielką ofertą i niskimi cenami marka chce uruchomić kolejne dwa sklepy w Polsce. Na koniec przyszłego roku ma ich mieć już sześć.

Publikacja: 25.01.2022 14:08

Primark zapowiada kolejne sklepy w Polsce. Rynek mu sprzyja

Foto: Adobe Stock

Primark ogłosił, że pod koniec 2023 r. w centrach handlowych Magnolia Park we Wrocławiu i Manufaktura w Łodzi otworzy kolejne dwa sklepy w Polsce. Wcześniej irlandzka sieć zapowiedziała, że pojawi się również w Katowicach - sklep ma ruszyć w 2023 r. w centrum Silesia oraz w krakowskiej Bonarce.

Marka ma teraz dwa salony - w warszawskiej Galerii Młociny od sierpnia 2020 r. oraz w centrum handlowym Posnania w Poznaniu. Rynek jej sprzyja, konsumenci poszukują niższych cen w obliczu rosnącej inflacji, a Primark znany jest z bardzo konkurencyjnej oferty.

Firma niedawno potwierdziła wejście na rynek rumuński, ogłaszając otwarcie nowego sklepu w Bukareszcie, które planowane jest jeszcze w tym roku.

Czytaj więcej

Pandemię przetrwają tylko najsilniejsze centra handlowe

— Nowe umowy najmu stanowią ważne uzupełnienie naszego portfolio i cieszymy się, że będziemy mogli dalej się rozwijać i oferować unikalną ofertę Primark jeszcze większej liczbie klientów — mówi Maciej Podwojski, szef Primark na Polskę, Słowenię oraz Czechy.

Reklama
Reklama

Ponadto irlandzka marka zapowiedziała także otwarcie pierwszego sklepu na Słowacji, w Bratysławie, na początku 2023 r. Będzie to już 16 kraj, w którym działa.

W ubiegłym roku firma ogłosiła plany przyspieszenia tempa rozwoju, zamierza w USA dojść do 60 sklepów w ciągu najbliższych pięciu lat. Primark zamierza również wzmocnić swoją obecność we Francji, Włoszech i na Półwyspie Iberyjskim, w ciągu pięciu lat plan zakłada zwiększenie łącznej liczby sklepów do 530.

Handel
Po trzech dniach świąt znowu tłumy na zakupach
Handel
Trump zapowiada cła na półprzewodniki z Chin. Firmy dostają 18 miesięcy luzu
Handel
Sklepy Stokrotki zmieniają właściciela. Ale w tej samej grupie
Handel
Chiny nałożą cła do 42,7 proc. na nabiał z Unii Europejskiej
Handel
W świątecznym szczycie sezonu e-commerce wygrywa nie tańszy sklep, tylko lepszy agent AI
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama