Orlen chce wspierać sadowników i zwiększyć sprzedaż polskich soków na stacjach

Daniel Obajtek, prezes PKN Orlenu, ogłosił właśnie akcję #polskiesoki podczas konferencji na jednej ze stacji Orlenu w Warszawie. Akcja zakłada wzrost o 150 proc. sprzedaży polskich soków na stacjach koncernu.

Aktualizacja: 31.07.2018 12:44 Publikacja: 31.07.2018 12:32

Orlen chce wspierać sadowników i zwiększyć sprzedaż polskich soków na stacjach

Foto: Bloomberg

Daniel Obajtek, szef Orlenu, pamięta o swoich poprzednich doświadczeniach zawodowych jako szef Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) i postanowił wesprzeć polskich sadowników. Zanim został szefem polskiego koncernu paliwowego, był przez półtora roku prezesem ARiMR, która w ramach rozwoju rolnictwa zajmuje się m. in. współpracą z sadownikami.

Według słów Obajtka podczas konferencji, w Polsce jest 1700 punktów sprzedaży, kolejny tysiąc znajduje się poza granicami. Kolejne punkty sprzedaży będą do dyspozycji sieci po zakończeniu fuzji z Grupą Lotos, która ma się zakończyć w połowie przyszłego roku.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Świat nadal handluje z Rosją. Które firmy są na liście wstydu?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Handel
Handel jest najbardziej zadłużoną branżą. Powodem wojna sieci dyskontów
Handel
Trudna walka o modę w skali XXL
Materiał Promocyjny
Świąteczne prezenty, które doceniają pracowników – i które pracownicy docenią
Handel
W sklepach na dobre zaczyna się świąteczne szaleństwo