Orlen chce wspierać sadowników i zwiększyć sprzedaż polskich soków na stacjach

Daniel Obajtek, prezes PKN Orlenu, ogłosił właśnie akcję #polskiesoki podczas konferencji na jednej ze stacji Orlenu w Warszawie. Akcja zakłada wzrost o 150 proc. sprzedaży polskich soków na stacjach koncernu.

Aktualizacja: 31.07.2018 12:44 Publikacja: 31.07.2018 12:32

Orlen chce wspierać sadowników i zwiększyć sprzedaż polskich soków na stacjach

Foto: Bloomberg

Daniel Obajtek, szef Orlenu, pamięta o swoich poprzednich doświadczeniach zawodowych jako szef Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) i postanowił wesprzeć polskich sadowników. Zanim został szefem polskiego koncernu paliwowego, był przez półtora roku prezesem ARiMR, która w ramach rozwoju rolnictwa zajmuje się m. in. współpracą z sadownikami.

Według słów Obajtka podczas konferencji, w Polsce jest 1700 punktów sprzedaży, kolejny tysiąc znajduje się poza granicami. Kolejne punkty sprzedaży będą do dyspozycji sieci po zakończeniu fuzji z Grupą Lotos, która ma się zakończyć w połowie przyszłego roku.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Dyrektor Biedronki: Największe wyzwanie dla polskiego handlu? Demografia
Handel
Znany lek na cukrzycę wstrzymany w obrocie. GIF podjął decyzję
Handel
Rosyjski import gwałtownie spada. Putin nie przekonał Chińczyków
Handel
Haribo porozumiało się z Lidlem. Słynne żelki wrócą do sklepów sieci
Handel
Wolimy kupować ubrania online. Znikają kolejne sklepy odzieżowe