Reklama

Sieć Pepco potwierdza: idzie na GPW

Oferta będzie obejmowała sprzedaż walorów przez obecnych akcjonariuszy. Do inwestorów indywidualnych w Polsce ma trafić do 5 proc. łącznej liczby oferowanych akcji.

Publikacja: 26.04.2021 10:01

Sieć Pepco potwierdza: idzie na GPW

Foto: materiały prasowe

Pepco to wiodąca sieć wielobranżowych sklepów dyskontowych w Europie, obsługująca ponad 50 milionów klientów miesięcznie w ponad 3200 sklepach w 16 krajach. Jej IPO będzie skierowane do inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych, w tym zawiera się oferta publiczna akcji w Polsce oraz oferta skierowana do wybranych inwestorów instytucjonalnych z oraz spoza Stanów Zjednoczonych Ameryki.

- Planowane dopuszczenie i wprowadzenie akcji Pepco na giełdzie w Warszawie, w Polsce, która jest podstawowym rynkiem marki Pepco od 2004 r. i największym rynkiem działalności grupy, jest naturalnym krokiem w naszym rozwoju – komentuje Andy Bond, dyrektor generalny Pepco.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
USA wszczynają dochodzenie w sprawie przestrzegania przez Chiny umowy handlowej z 2020 r.
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Handel
Premier Kanady odpowiada Donaldowi Trumpowi. Jest gotowy wznowić rozmowy handlowe
Handel
Trump zerwał rozmowy handlowe z Kanadą. Oburzyła go „oszukańcza reklama”
Handel
Beata Javorcik: Chińskie wyzwanie dla Europy Środkowo-Wschodniej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama