Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.12.2018 20:00 Publikacja: 05.12.2018 20:00
Foto: materiały prasowe
Polski rynek wart jest już blisko 4 mld zł i nadal ma ogromny potencjał do rozwoju. Zdominowały go trzy firmy – Apart, W.Kruk i Yes, które mają najwięcej salonów. I choć nadal się w Polsce rozwijają, to dwie z nich ruszyły także na podbój zagranicy.
Apart już sfinalizował zakup czeskiej sieci Presence, aktualnie trwa jej rewitalizacja i adaptacja na placówki pod marką Apart. – Sklepów jest w sumie ponad 20, dwa już działają jako Apart. Planujemy też sklep internetowy w Czechach, ruszy w 2019 r. – mówi Helena Palej, rzecznik Apartu.
Amazon Prime Day, święto zakupów na popularnej platformie sprzedażowej, może w tym roku okazać się wielką klapą....
Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach za...
Prezydent USA Donald Trump i premier Wielkiej Brytanii Keir Starmer poinformowali w kuluarach szczytu G7 o zawar...
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas