Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 09.02.2015 21:00 Publikacja: 09.02.2015 21:00
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz
Niemal 14,5 mld zł wydali Polacy na piwo od grudnia 2013 r. do listopada 2014 r. Dało mu to pierwsze miejsce wśród dziesięciu najpopularniejszych produktów spożywczych w naszym kraju – wynika z zestawienia firmy badawczej Nielsen. Drugie miejsce zajęła wódka. W minionym roku jej sprzedaż sięgnęła 10,3 mld zł.
– Piwo i wódka są w Polsce tak popularne, że nie będzie ich w stanie wyprzedzić żaden inny alkohol, ani pod względem wartości, ani wielkości sprzedaży – mówi Agata Andrzejczak z International Wine & Spirit Research.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Sprzedaż Adidasa w Ameryce Północnej spadła w trzecim kwartale o 5 procent. Niemiecki producent obuwia twierdzi,...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Prezydent USA Donald Trump ogłosił w środę, że zawarł umowę handlową z prezydentem Korei Południowej Lee Jae Myu...
Handlowa grupa w tym roku mocno zwiększa przychody i zyski, a nowe Żabki wyrastają jak grzyby po deszczu. Ale dy...
Policja i prokuratura nadal zbierają dowody, że Hindenburg Research dopuścił się przestępstwa publikując raport...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Amazon planuje zwolnić nawet 30 tysięcy pracowników korporacyjnych, rozpoczynając już od wtorku – dowiedziała si...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas