Reklama

Nie ma mocnych na alkohole

Ponad 53 mld zł przeznaczamy rocznie na dziesięć najpopularniejszych produktów spożywczych.

Publikacja: 09.02.2015 21:00

Nie ma mocnych na alkohole

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

Niemal 14,5 mld zł wydali Polacy na piwo od grudnia 2013 r. do listopada 2014 r. Dało mu to pierwsze miejsce wśród dziesięciu najpopularniejszych produktów spożywczych w naszym kraju – wynika z zestawienia firmy badawczej Nielsen. Drugie miejsce zajęła wódka. W minionym roku jej sprzedaż sięgnęła 10,3 mld zł.

– Piwo i wódka są w Polsce tak popularne, że nie będzie ich w stanie wyprzedzić żaden inny alkohol, ani pod względem wartości, ani wielkości sprzedaży – mówi Agata Andrzejczak z International Wine & Spirit Research.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Handel
Żabka pokazuje wyniki. Co ciekawego widać między wierszami?
Handel
LPP kontra Hindenburg. Prokuratura: Tok postępowania torpedowany
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Amazon szykuje potężne zwolnienia. Obejmą nawet 30 tys. pracowników biurowych
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama