Reklama

Nie ma mocnych na alkohole

Ponad 53 mld zł przeznaczamy rocznie na dziesięć najpopularniejszych produktów spożywczych.

Publikacja: 09.02.2015 21:00

Nie ma mocnych na alkohole

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

Niemal 14,5 mld zł wydali Polacy na piwo od grudnia 2013 r. do listopada 2014 r. Dało mu to pierwsze miejsce wśród dziesięciu najpopularniejszych produktów spożywczych w naszym kraju – wynika z zestawienia firmy badawczej Nielsen. Drugie miejsce zajęła wódka. W minionym roku jej sprzedaż sięgnęła 10,3 mld zł.

– Piwo i wódka są w Polsce tak popularne, że nie będzie ich w stanie wyprzedzić żaden inny alkohol, ani pod względem wartości, ani wielkości sprzedaży – mówi Agata Andrzejczak z International Wine & Spirit Research.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Handel
Forever 21 wraca do Chin. Amerykańska sieć bankrutowała już dwa razy
Reklama
Reklama