W jej ramach InPost rozszerzy wachlarz produktów oferowanych klientom o kolejne ubezpieczenia komunikacyjne i mieszkaniowe oraz kompleksowe polisy dedykowane małym i średnim przedsiębiorstwom.
– W ubiegłym roku z sukcesem wkroczyliśmy w nowy segment usług. Po uzyskaniu statusu krajowej instytucji płatniczej nadawanego przez Komisję Nadzoru Finansowego, weszliśmy w nowy sektor świadczeń, prowadząc, dzięki wygranym przetargom, punkty kasowe w urzędach – mówi Łukasz Kułakowski, dyrektor zarządzający InPost Finanse.
Spółka ma już strategiczną umowę z PKO BP. W jej ramach oferuje awizowanie przekazów pieniężnych w 2300 placówkach.
– Wprowadziliśmy też innowacyjne rozwiązanie finansowo-logistyczne „Umowa Plus Gotówka" dla klientów biorących pożyczki u naszych partnerów. Włączenie do oferty ubezpieczeń Proama potwierdza nasze dążenie do świadczenia najwyższej jakości usług – dodaje Kułakowski.
Dzięki umowie z Proamą klienci InPostu zyskają dostęp m. in. do produktów związanych z ubezpieczeniem samochodu, mieszkania, firmy, pakietu ubezpieczeń osobowych, ochrony prawnej czy ubezpieczenia od utraty pracy.