Reklama

Poczta Polska razem z Żabką

Państwowy operator pocztowy, który ma w planach giełdowy debiut, negocjuje z właścicielem sieci sklepów Żabka i Freshmarket umowę o współpracy.

Aktualizacja: 24.06.2015 17:08 Publikacja: 24.06.2015 17:02

Poczta Polska razem z Żabką

Foto: Fotorzepa, Robert Gardzin?ski Robert Gardzin?ski

Dzięki niej jeszcze pod koniec tego roku Poczta Polska (PP) mogłaby wykorzystać 4 tys. placówek partnera jako punkty odbioru paczek. To dla PP atrakcyjny sojusz. Szacuje się bowiem, że w promieniu 300 metrów od sklepów tej sieci zamieszkuje blisko 8 mln klientów.

- Zgodnie ze strategią rozwijamy sieć łatwego i wygodnego dla klientów dostępu do naszych usług paczkowych. Mogą oni korzystać z serwisu kurierskiego, a także z naszych placówek pocztowych i z mieszczących się w nich urządzeń samoobsługowych. Chcemy także zainstalować 1000 samoobsługowych urządzeń nadawczo-odbiorczych. Trzecim elementem naszej sieci są zewnętrzne punkty, które obsługują paczki nadawane za pośrednictwem PP - mówi Zbigniew Baranowski, rzecznik Poczty Poczty Polskiej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Handel
Towar za towar. Rozkręca się handel barterowy między Rosją a Chinami
Reklama
Reklama