Aktualizacja: 24.06.2015 17:08 Publikacja: 24.06.2015 17:02
Foto: Fotorzepa, Robert Gardzin?ski Robert Gardzin?ski
Dzięki niej jeszcze pod koniec tego roku Poczta Polska (PP) mogłaby wykorzystać 4 tys. placówek partnera jako punkty odbioru paczek. To dla PP atrakcyjny sojusz. Szacuje się bowiem, że w promieniu 300 metrów od sklepów tej sieci zamieszkuje blisko 8 mln klientów.
- Zgodnie ze strategią rozwijamy sieć łatwego i wygodnego dla klientów dostępu do naszych usług paczkowych. Mogą oni korzystać z serwisu kurierskiego, a także z naszych placówek pocztowych i z mieszczących się w nich urządzeń samoobsługowych. Chcemy także zainstalować 1000 samoobsługowych urządzeń nadawczo-odbiorczych. Trzecim elementem naszej sieci są zewnętrzne punkty, które obsługują paczki nadawane za pośrednictwem PP - mówi Zbigniew Baranowski, rzecznik Poczty Poczty Polskiej.
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
350 sklepów, 300 tys. metrów kwadratowych powierzchni – w takim tempie chce rozbudować w tym roku sieć sprzedaży...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas