Poczta Polska razem z Żabką

Państwowy operator pocztowy, który ma w planach giełdowy debiut, negocjuje z właścicielem sieci sklepów Żabka i Freshmarket umowę o współpracy.

Aktualizacja: 24.06.2015 17:08 Publikacja: 24.06.2015 17:02

Poczta Polska razem z Żabką

Foto: Fotorzepa, Robert Gardzin?ski Robert Gardzin?ski

Dzięki niej jeszcze pod koniec tego roku Poczta Polska (PP) mogłaby wykorzystać 4 tys. placówek partnera jako punkty odbioru paczek. To dla PP atrakcyjny sojusz. Szacuje się bowiem, że w promieniu 300 metrów od sklepów tej sieci zamieszkuje blisko 8 mln klientów.

- Zgodnie ze strategią rozwijamy sieć łatwego i wygodnego dla klientów dostępu do naszych usług paczkowych. Mogą oni korzystać z serwisu kurierskiego, a także z naszych placówek pocztowych i z mieszczących się w nich urządzeń samoobsługowych. Chcemy także zainstalować 1000 samoobsługowych urządzeń nadawczo-odbiorczych. Trzecim elementem naszej sieci są zewnętrzne punkty, które obsługują paczki nadawane za pośrednictwem PP - mówi Zbigniew Baranowski, rzecznik Poczty Poczty Polskiej.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości
Handel
Żabka pokazała wyniki. Akcje tanieją
Handel
Temu wygrywa z Allegro? Niekoniecznie
Handel
Grupa CCC podtrzymuje plan szybkiego rozwoju