Reklama

Czas po chińsku

Przez rok wartość sprzedaży zegarków z Kraju Środka urosła o 26 procent.

Aktualizacja: 30.10.2015 07:13 Publikacja: 29.10.2015 21:00

Tania oferta z Azji podbija polski rynek

Foto: Rzeczpospolita

Symbolem dobrego zegarka jest produkt ze Szwajcarii, kojarzony zwykle z wysoką półką cenową, adekwatną do tego jakością i ponadczasowym designem. Choć firmy z tego kraju oferują zegarki w różnej cenie, to jednak okazuje się, że to produkty importowane z Azji zdobyły serca i nadgarstki Polaków.

Zdecydowany lider

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Świetny pomysł czy powrót PRL? O przejęcie Carrefoura przez państwo zapytaliśmy biznes
Handel
Problemy Pumy: chińscy giganci sportowi mogą przejąć markę
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama