Kupujesz w Biedronce i Lidlu? O tym musisz wiedzieć

Sieci handlowe od dłuższego czasu chwalą się polskością swoich produktów, podkreślają polskość w kampaniach promocyjnych. Jak na razie wśród liderów rynku lepiej wychodzi to Biedronce. Jest bardziej wiarygodna od Lidla.

Aktualizacja: 30.10.2016 22:19 Publikacja: 30.10.2016 09:30

Kupujesz w Biedronce i Lidlu? O tym musisz wiedzieć

Foto: Wikimedia

Biedronka organizuje cykliczne kampanie wspierające polskie produkty i rodzimych producentów, w czerwcu tego roku odbyło się jej 11. wydanie pod hasłem „Wiemy, co dobre – wspieramy naszych".

Obecność w swoich sieciach polskich produktów podkreśla także niemiecki Lidl. 3 listopada kolejny raz rusza tam „Tydzień Polski". Klienci sieci kupią ryby słodkowodne z polskich stawów, polskie wędliny, nabiał czy „soki 100 proc. z polskich owoców".

Pozostało 82% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Biedronka trzęsie giełdą. Na akcjach Dino leje się krew
Handel
Zaskakujące wyniki Biedronki. Kurs Dino się załamał
Handel
Minister finansów chce walczyć z "małpkami. Zapowiada wspópracę z ministrą zdrowia
Handel
Udział Polski w Expo 2025 w Osace to szansa dla rodzimych firm
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Handel
Zaskakujące poparcie młodych dla zakazu handlu alkoholem