Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 10.11.2017 14:37 Publikacja: 10.11.2017 13:49
Foto: Bloomberg
Sezon na świąteczne reklamy już się rozpoczął i wpisuje się w nań reklama brytyjskiego Tesco, która w ciepłym klimacie i z indykami w roli głównej pokazuje okołoświąteczne scenki. Dla niektórych reklama ta okazała się jednak bulwersująca i wcale nie dlatego, że do Bożego Narodzenia jeszcze ponad miesiąc.
Oburzenie wzbudził fakt, że w reklamie pojawiają się postacie ubrane w sposób charakterystyczny dla muzułmanów. Oprócz tego odrazę niektórych wzbudziła gejowska para najwyraźniej zamierzająca wspólnie świętować Boże Narodzenie. Na szczęście oszczędzono hasło Tesco „Everyone'sWelcome". W komentarzach możemy poczytać nawoływania do bojkotu Tesco oraz przypomnienia, że Boże Narodzenie to chrześcijańskie, nie muzułmańskie święto. Komentujący stwierdzają, że Tesco psuje święta bzdurami czy polityczną poprawnością. Większość oburzonych skupia się właśnie na fakcie, że Boże Narodzenie nie jest obecne w islamie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Prezydent USA Donald Trump napisał w liście do kanadyjskiego premiera Marka Carneya, że 1 sierpnia może nałożyć...
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas