Aktualizacja: 01.12.2017 13:00 Publikacja: 01.12.2017 13:00
Pełne ręce roboty
Kurierzy DPD Polska dostarczają codziennie ok. 450 tys. paczek. Od połowy listopada jest ich jeszcze więcej. Na każdego kuriera przypada co najmniej 60-70 paczek, a w czasie szczytu np. w okresie świątecznym, znacznie powyżej 100. Te statystyki są imponujące, jednak dla odbiorcy nie są najważniejsze. Według badań Barometr E-shopper 2016, które w ubiegłym roku przeprowadziła w całej Europie DPDgroup, dla konsumentów najistotniejsze są szybkie doręczenie, informacja o statusie przesyłki i możliwość zmiany terminu przyjazdu kuriera. Sklepy internetowe z kolei dążą to tego, aby ich klienci, czyli odbiorcy przesyłek, nie mieli powodów do narzekań. Innymi słowy, szybkie, wygodne i skuteczne doręczenie w miłej atmosferze jest ostatnim akcentem w procesie zakupu internetowego i to właśnie ten moment decyduje często o tym, z jakim wrażeniem pozostanie konsument i czy ponownie wróci na stronę e-sklepu.
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas