Pierwsze owoce inicjatywy GPW

Plantwear oraz DM INC przetarły szlaki dla firm, które chcą przejść drogę od crowdinvestingu do debiutu na parkiecie.

Publikacja: 08.01.2020 21:00

Pierwsze owoce inicjatywy GPW

Foto: Fotorzepa, Robert Gardzińśki

W środę na rynku NewConnect zadebiutowała firma Plantwear zajmująca się produkcją, dystrybucją i sprzedażą zegarków, okularów oraz biżuterii z naturalnych materiałów, takich jak drewno i kamień. Wydarzenie to miało szczególny charakter. I nie chodzi tylko o fakt, że był to pierwszy debiut na warszawskiej giełdzie w tym roku, ani też o to, że akcje spółki w ciągu dnia drożały o blisko 100 proc.

Plantwear to pierwsza spółka, która pozyskała kapitał w kampanii crowdinvestingowej i debiutuje na NewConnect po rozpoczęciu programu Partner Crowdfundingowy GPW. Firmę w całym procesie wspierał DM INC.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Giełda
Hossa w 2025 r. nie była im pisana. Giełdowi outsiderzy I półrocza
Giełda
Kapitalna sesja na GPW. WIG20 zyskał ponad 2 proc.
Giełda
Arlen wszedł na giełdę z krótką listą zakupów
Giełda
Inwestorzy świętują zakończenie wojny. Efektowne wzrosty w Warszawie
Giełda
Arlen zadebiutował na GPW. Przejęcia zacznie od Hiszpanii