Reklama

Starbucks dodaje oliwy do kawy, ale tylko z pierwszego tłoczenia

Sieć Starbucks wprowadza na rynek nowe napoje. W składzie nowej linii napojów jest oliwa z pierwszego tłoczenia. Na razie napoje będą dostępne tylko we Włoszech. A premiera miała miejsce 22 lutego.

Publikacja: 22.02.2023 17:53

Starbucks dodaje oliwy do kawy, ale tylko z pierwszego tłoczenia

Foto: Bloomberg

Amerykańska sieć twierdzi, że oliwa ma "uwydatniać smak kawy", który "pięknie utrzymuje się na podniebieniu".

"Byłem absolutnie oszołomiony wyjątkowym smakiem i konsystencją, które powstały, gdy oliwa z pierwszego tłoczenia została dodana do naszej kawy. Zarówno w gorących, jak i zimnych napojach kawowych dawała nieoczekiwany, aksamitny, maślany smak, który wzmacniał kawę i pięknie utrzymywał się na podniebieniu" — powiedział prezes firmy Howard Schultz, który osobiście reklamuje nową linię produktów.

error code: 522
Reklama
Gastronomia
Firmy cateringowe tak chcą walczyć z marnowaniem żywności
Gastronomia
Starbucks zmienia zasady pracy hybrydowej. Prezes usiłuje zreorganizować firmę
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Gastronomia
Ceny kawy biją rekordy. Magazyny są puste, rynek przygotowuje się na poważny kryzys
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama