Reklama

Starbucks dodaje oliwy do kawy, ale tylko z pierwszego tłoczenia

Sieć Starbucks wprowadza na rynek nowe napoje. W składzie nowej linii napojów jest oliwa z pierwszego tłoczenia. Na razie napoje będą dostępne tylko we Włoszech. A premiera miała miejsce 22 lutego.

Publikacja: 22.02.2023 17:53

Starbucks dodaje oliwy do kawy, ale tylko z pierwszego tłoczenia

Foto: Bloomberg

Amerykańska sieć twierdzi, że oliwa ma "uwydatniać smak kawy", który "pięknie utrzymuje się na podniebieniu".

"Byłem absolutnie oszołomiony wyjątkowym smakiem i konsystencją, które powstały, gdy oliwa z pierwszego tłoczenia została dodana do naszej kawy. Zarówno w gorących, jak i zimnych napojach kawowych dawała nieoczekiwany, aksamitny, maślany smak, który wzmacniał kawę i pięknie utrzymywał się na podniebieniu" — powiedział prezes firmy Howard Schultz, który osobiście reklamuje nową linię produktów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Gastronomia
Firmy cateringowe tak chcą walczyć z marnowaniem żywności
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Gastronomia
Starbucks zmienia zasady pracy hybrydowej. Prezes usiłuje zreorganizować firmę
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Gastronomia
Ceny kawy biją rekordy. Magazyny są puste, rynek przygotowuje się na poważny kryzys
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama