Aktualizacja: 13.12.2024 08:24 Publikacja: 22.11.2022 17:03
Foto: Bloomberg
Znajdujący się w Ustroniu przy Wiejskiej lokal sieci McDonald’s zmienił się nie do poznania. Budynek „ubrano” w kolorowy kubraczek przypominający zimowy sweter od babci, a i wnętrze zmieniono na bardziej przytulne. Oczywiście zmiana wystroju ma swój cel i tym celem jest promocja sezonowych, zimowych burgerów sieci.
W lokalu można przedpremierowo zjeść nowe burgery Drwala (które co roku cieszą się sporą popularnością wśród klientów McDonald’s). A swetrowy wystrój powstał przede wszystkim na potrzeby spotu reklamowego sezonowych burgerów, które we wszystkich lokalach McDonald’s pojawią się już 23 listopada.
Rynek dostaw w Polsce rozwija się i wart jest już ponad 10 mld zł. Z danych Pyszne.pl wynika, że najczęściej zamawiane dania w 2024 roku to kebab, pizza i cheeseburger.
Od 20 listopada br. w restauracjach McDonald’s dostępny jest burger drwala. Popularna kanapka sprzedawana jest tylko w sezonie jesienno-zimowym, a jej wprowadzeniu z reguły towarzyszy przemyślana akcja marketingowa.
Jeszcze w marcu za minimalne wynagrodzenie można było kupić w restauracji średnio 128 kotletów schabowych, we wrześniu - już 124. Ceny w gastronomii rosną szybciej niż wynosi wskaźnik inflacji. Najbardziej odczuwają to osoby lepiej zarabiające.
Amerykańska sieć restauracji TGI Fridays (Thank God it's Friday!) złożyła wniosek o ochronę przed bankructwem. Firma w oświadczeniu poinformowała, że głównym powodem problemów finansowych były skutki pandemii Covid-19 i że wniosek pozwoli jej na „zbadanie strategicznych alternatyw w celu zapewnienia długoterminowej trwałości marki”.
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych oraz skórek w aplikacji nawiązujących do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzył w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową i udostępniając graczom możliwość stworzenia w wirtualnym świecie własnego banku.
Starbucks przywraca ręcznie wypisywane imiona markerem na kubkach oraz stacje samoobsługowe z cukrem i śmietanką, by odzyskać klientów – informuje CNN.
Po medialnej burzy dwie prywatne stacje telewizyjne w Polsce trafią na listę spółek pod specjalną ochroną. Co to oznacza?
Premier Donald Tusk w czasie wspólnej konferencji prasowej z premierem Estonii Kristenem Michalem zapowiedział dopisanie TVN i Polsatu do wykazu firm strategicznych.
Twórcy serwisu Taste Atlas ogłosili doroczną listę 100 najlepszych kuchni na świecie. Czołówkę zdominowali Europejczycy. Które miejsce zajęła w tym zestawieniu kuchnia polska?
Grupa Polsat-Interia czwarty raz w 2024 roku zajęła pierwsze miejsce wśród polskich wydawców internetowych pod względem liczby odwiedzających – wynika z badania Mediapanel.
Facebook, Instagram, X, Tik-Tok czy LinkedIn - w tych mediach społecznościowych są obecne duże miasta. Z nowego raportu wynika, że najlepiej radzi sobie tam Łódź.
W przyszłym roku, w związku z obchodami Roku Jubileuszowego, do Rzymu przyjadą miliony pielgrzymów z całego świata. To okazja dla restauratorów, by na tym zarobić. Niektórzy jednak wolą zawrzeć porozumienie dotyczące cen między innymi jednego z najpopularniejszych rzymskich dań. Sprawie przyjrzał się brytyjski „The Times”.
Brzoska, Kellner i Křetínský rozpychają się na kurierskim rynku w Europie. Przyszły rok może być pełen przetasowań.
Fascynujący design, zaawansowane funkcje oraz szereg innowacyjnych technologii wspomagania kierowcy, dzięki którym każda podróż stanie się o wiele bezpieczniejsza i o wiele bardziej ekscytująca. Furgony dostawcze marki Opel gwarantują komfortową przestrzeń do pracy, ułatwiają profesjonalistom realizację zawodowych wyzwań i w ekspresowym tempie stają się wizytówką każdego biznesu!
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas