Reklama
Rozwiń
Reklama

McDonald’s w kolorowym kubraczku. Czemu lokal sieci założył babciny sweter?

Akcje promocyjne popularnej sieci fastfoodowej bywają pomysłowe. Tak, jak ubrany w ciepły kubraczek lokal sieci w Ustroniu.

Publikacja: 22.11.2022 17:03

McDonald’s w kolorowym kubraczku. Czemu lokal sieci założył babciny sweter?

Foto: Bloomberg

Znajdujący się w Ustroniu przy Wiejskiej lokal sieci McDonald’s zmienił się nie do poznania. Budynek „ubrano” w kolorowy kubraczek przypominający zimowy sweter od babci, a i wnętrze zmieniono na bardziej przytulne. Oczywiście zmiana wystroju ma swój cel i tym celem jest promocja sezonowych, zimowych burgerów sieci.

W lokalu można przedpremierowo zjeść nowe burgery Drwala (które co roku cieszą się sporą popularnością wśród klientów McDonald’s). A swetrowy wystrój powstał przede wszystkim na potrzeby spotu reklamowego sezonowych burgerów, które we wszystkich lokalach McDonald’s pojawią się już 23 listopada.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Gastronomia
Starbucks w USA traci klientów. Sprzedaż rośnie na świecie mimo drogiej kawy
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Gastronomia
Firmy cateringowe tak chcą walczyć z marnowaniem żywności
Gastronomia
Starbucks zmienia zasady pracy hybrydowej. Prezes usiłuje zreorganizować firmę
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama