Burger King usuwa 120 sztucznych składników ze składu burgerów

Gigant fastfoodu chce, by jego dania były jeszcze bardziej „prawdziwe” i eliminuje kolejne „polepszacze” ze składu swoich produktów.

Publikacja: 14.09.2021 12:42

Burger King usuwa 120 sztucznych składników ze składu burgerów

Foto: Bloomberg

W czasie gali nagród MTV VMAs zainicjowano oficjalnie kampanię reklamową Burger Kinga pod hasłem „Keep It Real Meals”. Kampania ma podkreślić zmiany, jakie zaszły w menu fastfoodowego giganta w USA. Sieć usuwa ze składników oferowanych produktów 120 składników sztucznego pochodzenia, w tym barwników, dodatków smakowych i konserwantów. Oferowane klientom burgery mają być, zgodnie z hasłem reklamowym „prawdziwe”.

Do kampanii reklamowej Burger King zaangażował celebrytów, którzy zgodzili się użyczyć swoich prawdziwych nazwisk daniom, które pojawiły się w ofercie od 12 września. Znany szerzej jako Nelly raper dał swoje nazwisko daniu Cornell Haynes Jr. Meal czyli Whooperowi z serem (i standardowymi warzywami), frytkami i napojem. Inny zestaw, Chase Hudson Meal promuje znany tiktoker LilHuddy, a piosenkarka Anitta dała swoje prawdziwe nazwisko wegetariańskiemu zestawowi Larissa Machado Meal.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Gastronomia
Ceny kawy biją rekordy. Magazyny są puste, rynek przygotowuje się na poważny kryzys
Gastronomia
Dobry początek roku w restauracjach. Mimo długów optymizm wraca na rynek
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Gastronomia
KFC już nie z Kentucky. Wielkie przenosiny giganta