Reklama

Burger King usuwa 120 sztucznych składników ze składu burgerów

Gigant fastfoodu chce, by jego dania były jeszcze bardziej „prawdziwe” i eliminuje kolejne „polepszacze” ze składu swoich produktów.

Publikacja: 14.09.2021 12:42

Burger King usuwa 120 sztucznych składników ze składu burgerów

Foto: Bloomberg

W czasie gali nagród MTV VMAs zainicjowano oficjalnie kampanię reklamową Burger Kinga pod hasłem „Keep It Real Meals”. Kampania ma podkreślić zmiany, jakie zaszły w menu fastfoodowego giganta w USA. Sieć usuwa ze składników oferowanych produktów 120 składników sztucznego pochodzenia, w tym barwników, dodatków smakowych i konserwantów. Oferowane klientom burgery mają być, zgodnie z hasłem reklamowym „prawdziwe”.

Do kampanii reklamowej Burger King zaangażował celebrytów, którzy zgodzili się użyczyć swoich prawdziwych nazwisk daniom, które pojawiły się w ofercie od 12 września. Znany szerzej jako Nelly raper dał swoje nazwisko daniu Cornell Haynes Jr. Meal czyli Whooperowi z serem (i standardowymi warzywami), frytkami i napojem. Inny zestaw, Chase Hudson Meal promuje znany tiktoker LilHuddy, a piosenkarka Anitta dała swoje prawdziwe nazwisko wegetariańskiemu zestawowi Larissa Machado Meal.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Gastronomia
Firmy cateringowe tak chcą walczyć z marnowaniem żywności
Gastronomia
Starbucks zmienia zasady pracy hybrydowej. Prezes usiłuje zreorganizować firmę
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Gastronomia
Ceny kawy biją rekordy. Magazyny są puste, rynek przygotowuje się na poważny kryzys
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama