Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 27.10.2025 07:37 Publikacja: 14.09.2021 12:42
Foto: Bloomberg
W czasie gali nagród MTV VMAs zainicjowano oficjalnie kampanię reklamową Burger Kinga pod hasłem „Keep It Real Meals”. Kampania ma podkreślić zmiany, jakie zaszły w menu fastfoodowego giganta w USA. Sieć usuwa ze składników oferowanych produktów 120 składników sztucznego pochodzenia, w tym barwników, dodatków smakowych i konserwantów. Oferowane klientom burgery mają być, zgodnie z hasłem reklamowym „prawdziwe”.
Do kampanii reklamowej Burger King zaangażował celebrytów, którzy zgodzili się użyczyć swoich prawdziwych nazwisk daniom, które pojawiły się w ofercie od 12 września. Znany szerzej jako Nelly raper dał swoje nazwisko daniu Cornell Haynes Jr. Meal czyli Whooperowi z serem (i standardowymi warzywami), frytkami i napojem. Inny zestaw, Chase Hudson Meal promuje znany tiktoker LilHuddy, a piosenkarka Anitta dała swoje prawdziwe nazwisko wegetariańskiemu zestawowi Larissa Machado Meal.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Z codziennych dostaw korzystają miliony osób, a teraz branża cateringowa chce walczyć z problemem niewykorzystyw...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Starbucks poinformował, że dyrektor generalny Brian Niccol zapowiedział nowe zasady pracy hybrydowej – firma będ...
Rynek dostaw jedzenia nad Wisłą znalazł się na zakręcie. Usługa dociera – w zależności od statystyk – tylko co d...
Starbucks w Chinach obniża ceny niektórych swoich napojów. Ceny spadną we wszystkich kawiarniach w całym kraju ś...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Jak donosi Reuters, brazylijski przemysł kawowy stoi w obliczu poważnego kryzysu. Zapasy kawy się kończą, a maga...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas