Burger King usuwa 120 sztucznych składników ze składu burgerów

Gigant fastfoodu chce, by jego dania były jeszcze bardziej „prawdziwe” i eliminuje kolejne „polepszacze” ze składu swoich produktów.

Publikacja: 14.09.2021 12:42

Burger King usuwa 120 sztucznych składników ze składu burgerów

Foto: Bloomberg

W czasie gali nagród MTV VMAs zainicjowano oficjalnie kampanię reklamową Burger Kinga pod hasłem „Keep It Real Meals”. Kampania ma podkreślić zmiany, jakie zaszły w menu fastfoodowego giganta w USA. Sieć usuwa ze składników oferowanych produktów 120 składników sztucznego pochodzenia, w tym barwników, dodatków smakowych i konserwantów. Oferowane klientom burgery mają być, zgodnie z hasłem reklamowym „prawdziwe”.

Do kampanii reklamowej Burger King zaangażował celebrytów, którzy zgodzili się użyczyć swoich prawdziwych nazwisk daniom, które pojawiły się w ofercie od 12 września. Znany szerzej jako Nelly raper dał swoje nazwisko daniu Cornell Haynes Jr. Meal czyli Whooperowi z serem (i standardowymi warzywami), frytkami i napojem. Inny zestaw, Chase Hudson Meal promuje znany tiktoker LilHuddy, a piosenkarka Anitta dała swoje prawdziwe nazwisko wegetariańskiemu zestawowi Larissa Machado Meal.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Gastronomia
Rekord! Zamówił w rok 865 dostaw jedzenia. Głównie kebabów
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Gastronomia
Burger drwala wrócił do McDonald's. Cena na sezon 2024/2025
Gastronomia
Polaków stać na coraz mniej schabowych i pizzy. W Polsce drożej niż we Włoszech
Gastronomia
Popularna sieć restauracji amerykańskich na skraju bankructwa
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gastronomia
Nowy prezes Starbucks chce uprościć menu i przyciągnąć klientów