Aktualizacja: 26.09.2016 22:00 Publikacja: 26.09.2016 20:46
Foto: materiały prasowe
Rz: BLIK to polski system płatności telefonem, wprowadzony przez większość banków. Tymczasem duża grupa Polaków w ogóle nie we, że może korzystać z takiej usługi. Kiedy wreszcie ruszy zapowiadana szeroka kampania informacyjna?
Mamy nadzieję, że już w połowie listopada ruszamy z kampanią marketingowo- informacyjną, spoty reklamowe będą emitowane m.in. w telewizji, internecie i w kinach. Rzeczywiście BLIK w swoich bankowych aplikacjach ma prawie 6 mln osób, ale aktywowało go blisko 2,5 mln, czyli połowa posiadaczy tej funkcji jeszcze ani razu nie wyświetliła nawet kodu BLIK. To do tej grupy chcemy dotrzeć i zachęcić do korzystania z tej formy płatności. Kampanii będzie towarzyszyć trzymiesięczna loteria zachęcająca do korzystania z BLIK z wysokimi nagrodami pieniężnymi. Liczymy, że dzięki temu pozyskamy kilkaset tysięcy nowych użytkowników.
Koniec pewnej epoki. W sobotę na corocznym spotkaniu akcjonariuszy Berkshire Hathaway dotychczasowy prezes i głó...
Kontrolowany przez Warrena Buffetta wehikuł finansowy Berkshire Hathaway Inc. opublikował w sobotę wyniki za pie...
26 proc. ocenia ją pozytywnie, a 28 proc. negatywnie. Tylko co piąty deklaruje, że w ostatnich trzech miesiącach...
Norweski narodowy fundusz emerytalny Statens pensjonsfond, nazywany potocznie funduszem naftowym ze względu na g...
Fundusze zdefiniowanej daty PPK w miarę swoich możliwości stabilizowały sytuację na warszawskim rynku, w czasie...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas