Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.09.2016 22:00 Publikacja: 26.09.2016 20:46
Foto: materiały prasowe
Rz: BLIK to polski system płatności telefonem, wprowadzony przez większość banków. Tymczasem duża grupa Polaków w ogóle nie we, że może korzystać z takiej usługi. Kiedy wreszcie ruszy zapowiadana szeroka kampania informacyjna?
Mamy nadzieję, że już w połowie listopada ruszamy z kampanią marketingowo- informacyjną, spoty reklamowe będą emitowane m.in. w telewizji, internecie i w kinach. Rzeczywiście BLIK w swoich bankowych aplikacjach ma prawie 6 mln osób, ale aktywowało go blisko 2,5 mln, czyli połowa posiadaczy tej funkcji jeszcze ani razu nie wyświetliła nawet kodu BLIK. To do tej grupy chcemy dotrzeć i zachęcić do korzystania z tej formy płatności. Kampanii będzie towarzyszyć trzymiesięczna loteria zachęcająca do korzystania z BLIK z wysokimi nagrodami pieniężnymi. Liczymy, że dzięki temu pozyskamy kilkaset tysięcy nowych użytkowników.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Regulacje podatkowe dotyczące listów zastawnych mogłyby obniżyć ceny kredytów mieszkaniowych – ocenia środowisko...
XIX Forum Funduszy pokazało, że nie brakuje chęci i pomysłów na to, by naprawiać rynek kapitałowy. Teraz potrzeb...
Władimir Putin pogodził się z utratą zamrożonych aktywów. Wcześniej chciał za nie kupować boeingi i odbudować ok...
Prezydent Stanów Zjednoczonych zapowiedział, że nie wyznaczy na stanowisko szefa Rezerwy Federalnej nikogo, kto...
Rolą branży powinno być inspirowanie klientów, by przesuwali się z bezpiecznej strefy oszczędzania w stronę inwe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas