Aktualizacja: 25.06.2018 18:18 Publikacja: 25.06.2018 18:18
Foto: materiały prasowe/ Łukasz Bąk
Po trzecim weekendzie wyświetlania nagrodzony w Cannes obraz obejrzało już 404 tysięcy widzów.
Rewelacyjny wynik dla skromnego, czarno-białego projektu. „Zimnej wojnie” nie zaszkodziły ani upalne dni ani Mundial. Dystrybutorzy z firmy Kino Świat przewidują, że film długo będzie się jeszcze zainteresowaniem widzów.
Wokalista U2 zaprezentował w Cannes filmowy dokument „Bono: Stories of Surrender”. To wyjątkowy, rewelacyjnie zr...
Grand Prix zdobył kanadyjski dokument „Yintah”, relacjonujący wieloletnią walkę rdzennego ludu Wet’suwet’en o je...
Jeden dzień festiwalowy 15 maja przyniósł dwa bieguny kina: blockbusterowe szaleństwo z Tomem Cruise’em w „Missi...
Komedia romantyczna „Leave One Day” otworzyła festiwal filmowy w Cannes.
Komedia romantyczna „Leave One Day” otworzyła festiwal filmowy w Cannes, ale na razie dyskutuje się przede wszys...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas