Reklama

2019 w polskim filmie: Między polityką a komercją

Polscy filmowcy nie odnieśli sukcesów spektakularnych jak rok temu, ale tworzą kino interesujące i różnorodne.

Publikacja: 13.01.2020 00:01

„Boże Ciało” Jana Komasy to najwybitniejszy polski film roku. Właśnie znalazł się na tzw. short-liśc

„Boże Ciało” Jana Komasy to najwybitniejszy polski film roku. Właśnie znalazł się na tzw. short-liście kandydatów do Oscara

Foto: Kino Świat

Pojawiają się wciąż nowi twórcy, którzy są obietnicą na przyszłość, a rodzime filmy ceni publiczność: do końca listopada w kinach obejrzało je 15 mln widzów.

Polska w lustrze

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Film
Nie żyje Maciej Karpiński, scenarzysta m.in. „Kobiety samotnej” i „Różyczki”
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Film
Cate Blanchett wraca do Polski
Film
Warszawiak jak gość we własnym domu. Czy ekipy filmowe przekraczają granice?
Film
Kafka: samotność artysty
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Film
„Maszyna do miażdżenia”: Mark Kerr, legenda MMA, bije się teraz w kinach
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama