Neuromarketing – mózg pod presją

Czy można stymulować podświadomość tak, aby odbierała pozornie niezauważalne komunikaty, wytwarzając w umyśle poczucie jakiejś potrzeby lub konsumenckie nawyki? Specjaliści od neuromarketingu przekonują, że tak

Publikacja: 05.05.2012 01:01

Neuromarketing – mózg pod presją; ŚRODA | 20.45 | PLANETE+ HD

Neuromarketing – mózg pod presją; ŚRODA | 20.45 | PLANETE+ HD

Foto: materiały prasowe

Do ich zadań należy wykorzystanie narzędzi stosowanych w badaniach psychofizjologicznych w sposób mający wzmóc oddziaływanie reklamowych bodźców. Elektroencefalografia, elektromiografia, rezonans magnetyczny, chronometria kognitywna, wcześniej służące jedynie do naukowych badań, pomagają dziś wielkim koncernom przewidzieć powodzenie rynkowe produktu, zaplanować strategię jego wdrożenia na szeroką skalę, a także wpłynąć na decyzje i zachowania potencjalnych nabywców.

Film „Neuromarketing. Mózg pod presją" analizuje te nowe metody wpływania na psychikę w społeczeństwie konsumpcyjnym. Twórcy dokumentu odwiedzili Francję, Włochy, Wielką Brytanię i USA, aby sprawdzić, czy ten sojusz biznesu z nauką nie zagraża wolności człowieka.

ŚRODA | 20.45 | PLANETE+ HD

POLECAMY DOKUMENTY

El?na Garanča – śpiewaczka

Portret znakomitej łotewskiej mezzosopranistki El?ny Garančy. Urodzona w 1976 roku artystka znana jest przede wszystkim z ról operowych, m.in. na scenie opery w Wiedniu.

SOBOTA | 15.25 | TVP KULTURA

Wielkie migracje

Jedna z największych produkcji National Geographic, przedstawiająca migracje zwierząt w różnych regionach świata. Każda wędrówka jest niezwykła, każdy krok przesądza o życiu lub śmierci.

NIEDZIELA | 10.00 | TVP 2

W celi śmierci

Bohaterem dokumentu Wernera Herzoga jest James Barnes, skazany za zamordowanie żony. W więzieniu przeszedł nawrócenie i zdecydował się przyznać do innej zbrodni, którą także popełnił.

NIEDZIELA | 19.05 | ALE KINO+ HD

Niewolnice w piwnicy

Historia Leny i Katii z Riazania, porwanych w 2000 r. przez 53-letniego robotnika, który więził dziewczynki w piwnicy i poddawał je psychicznym i fizycznym torturom. Odzyskały wolność 4 maja 2004 roku.

PONIEDZIAŁEK | 22.30 | TVP 1

Ci cholerni cudzoziemcy. Polacy w Bitwie o Anglię

Pierwszy brytyjski dokument o polskich asach lotnictwa z Dywizjonu 303, którzy walnie
przyczynili się do odparcia hitlerowskiego ataku w Bitwie o Anglię.

WTOREK | 22.55 | TVP 2

Do ich zadań należy wykorzystanie narzędzi stosowanych w badaniach psychofizjologicznych w sposób mający wzmóc oddziaływanie reklamowych bodźców. Elektroencefalografia, elektromiografia, rezonans magnetyczny, chronometria kognitywna, wcześniej służące jedynie do naukowych badań, pomagają dziś wielkim koncernom przewidzieć powodzenie rynkowe produktu, zaplanować strategię jego wdrożenia na szeroką skalę, a także wpłynąć na decyzje i zachowania potencjalnych nabywców.

Film „Neuromarketing. Mózg pod presją" analizuje te nowe metody wpływania na psychikę w społeczeństwie konsumpcyjnym. Twórcy dokumentu odwiedzili Francję, Włochy, Wielką Brytanię i USA, aby sprawdzić, czy ten sojusz biznesu z nauką nie zagraża wolności człowieka.

Film
„28 lat później”. Powrót do pogrążonej w morderczej pandemii Wielkiej Brytanii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Film
Rekomendacje filmowe: Wchodzenie w życie nigdy nie jest łatwe
Film
Kryzys w polskiej kinematografii. Filmowcy spotkają się z ministrą kultury
Film
Najbardziej oczekiwany serial „Sto lat samotności” doczekał się premiery
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Film
„Emilia Perez” z największą liczbą nominacji do Złotego Globu