Reklama

Wielkie hity Disneya w sieci

Studio Disneya idzie z duchem czasu (i pandemii), coraz intensywniej szukając widzów i wpływów w Internecie. Na początku sierpnia podano, że jego serwisy streamingowe przekroczyły już zawrotną liczbę 100 mln subskrybentów, w tym 60,5 mln zyskał Disney Plus.

Publikacja: 06.08.2020 11:50

Wielkie hity Disneya w sieci

Foto: AFP

Gdy kanał ten był uruchamiany dziewięć miesięcy temu, strategowie wytwórni obliczali, że taki poziom osiągnie w 2024 roku. Lockdown i zamknięcie kin przyspieszyły te procesy. W ostatnim miesiącu na Disney Plus trafiły m.in. nowa wersja „Hamiltona” i „Black is King” Beyonce. Od 4 września będzie tu można premierowo oglądać dawno oczekiwaną, nową wersję „Mulan”, zrobioną w technice live-action. Oprócz abonamentowej opłaty 6,99$ miesięcznie, trzeba będzie za tę przyjemność zapłacić dodatkowo 29,99$. „Mulan” do kin wejdzie tam, gdzie nie ma Disney Plus, m.in. w Polsce. Sukces streamingu ma osłabić straty, jakie firma poniosła w związku z zamknięciem parków rozrywki.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Film
Czarny papież z dredami na motorowerze oraz Blanchett, Roberts i Clooney w Wenecji
Patronat Rzeczpospolitej
Rusza 14. Festiwal Filmowy „Hommage à Kieślowski” w Sokołowsku
Film
Wenecja pełna niepokoju: Film o tragedii Palestyny i nowy „Frankenstein"
Film
Haniebna decyzja Woody’ego Allena: będzie gwiazdą Tygodnia Filmowego w Moskwie
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Film
Daniel Olbrychski – wiele twarzy artysty
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama