Klub Winx robi międzynarodową karierę. Zaczęło się od serialu telewizyjnego odnoszącego sukcesy nie tylko we Włoszech, ale także w Rosji, Malezji, Singapurze, Korei i Ameryce Łacińskiej. W sumie był emitowany w 150 krajach. Wróżki pojawiły się w grze komputerowej. Jeżdżą na lodzie w muzycznej rewii. Mają własny miesięcznik i portal internetowy. Można je także spotkać w formie logo na rozmaitych gadżetach. Obroty ze sprzedaży licencjonowanych produktów z wizerunkiem czarodziejek wynoszą ponad 2,5 miliarda euro.

Nakręcać koniunkturę na klub Winx pomagają również filmy kinowe. W 2007 r. wszedł na ekrany „Klub Winx – Tajemnica Zaginionego Królestwa". Teraz przyszedł czas na kontynuację – „Klub Winx – Magiczna przygoda".

Wróżka Bloom, która poznała już prawdę o swojej przeszłości i odnalazła rodzinną planetę Domino, korzysta z uroków bycia księżniczką, licząc, że wkrótce poślubi ukochanego Skya. Niestety, ojciec księcia nie wydaje zgody na ślub i Sky musi odwołać zaplanowane wesele.

To nie koniec niepokojących wieści dla Bloom. Wraz z przyjaciółkami ze szkoły wróżek musi stawić czoło złym czarownicom Trix i Trzem Starożytnym Wiedźmom, które zamierzają pozbawić wróżki magicznej mocy.

Animacja, Włochy 2010, reż. Iginio Straffi, dubbing: Magdalena Krylik, Joanna Węgrzynowska, Katarzyna Łaska.