Spot "Pokłosia" walczy o Golden Trailer Award

Reklama filmu „Pokłosie" zyskała nominację do prestiżowej nagrody Golden Trailer Award w kategorii Najlepszy nieanglojęzyczny spot telewizyjny 2012.

Publikacja: 12.04.2013 15:03

Twórcami spotu są Szymon Lenkowski, Piotr Bujnowicz i Piotr Szamburski.

Spot został zrealizowany dla Monolith Films, dystrybutora dramatu Władysława Pasikowskiego, we współpracy z firmą Apple Film, Production, producentem filmu.

Dla Szymona Lenkowskiego i Piotra Bujnowicza to nie pierwsza taka nominacja. Dwa lata temu ich zwiastun filmu „Różyczka" w reżyserii Jana Kidawy-Błońskiego został nominowany i zwyciężył  w kategorii Best Foreign Romance Trailer, pokonując trailery takich filmów, jak "Goethe!", "Tequila", oraz "Empire of Silver".

Spot wyreżyserował Szymon Lenkowski , operator filmowy i twórca filmów reklamowych i trailerów. Producentem był Piotr Bujnowicz, fotografik filmowy i producent. Za montaż odpowiadał Piotr Szamburski. Animacją zajął się Jurand Węgrzyn. Wspólnie tworzą Trailer and More - pierwszą w Polsce firmę specjalizującą się w promocji filmów fabularnych. Trailer do filmu "Generał Nil"  przyniósł im trzy lata temu pierwszą polską nominację w kategorii Best Foreign Drama Trailer.

Opiekunami artystycznymi spotu byli Bartosz Zimiński i Mariusz Łukomski z Monolith Films.

Twórcami spotu są Szymon Lenkowski, Piotr Bujnowicz i Piotr Szamburski.

Spot został zrealizowany dla Monolith Films, dystrybutora dramatu Władysława Pasikowskiego, we współpracy z firmą Apple Film, Production, producentem filmu.

Pozostało jeszcze 81% artykułu
Film
Festiwal w Cannes oficjalnie otwarty. Nagroda za całokształt twórczości dla Roberta De Niro
Film
Cannes 2025: Trump kontra europejskie kino
Film
„Zamach na papieża". Jest zwiastun filmu Bogusława Lindy i Władysława Pasikowskiego
Film
Nieznana biografia autora „Zezowatego szczęścia". Zapomniany mistrz polskiego kina
Film
Od klasyków „Sami swoi” oraz „Prawo i pięść” po „Różę” Wojciecha Smarzowskiego