Co British Council oferuje polskim firmom z sektora MŚP?

Obchodząca w tym roku swój okrągły jubileusz British Council ma interesującą ofertę językową dla polskich przedsiębiorców.

Publikacja: 27.05.2024 02:17

Angielski jest niezmiennie najbardziej popularnym językiem obcym w Polsce.

Angielski jest niezmiennie najbardziej popularnym językiem obcym w Polsce.

Foto: Adobe Stock

British Council, czyli Rada Brytyjska, powstała w 1934 r. Zatem na 2024 rok przypada 90. rocznica jej istnienia. Pierwotnie funkcjonowała pod nazwą British Committee for Relations with Other Countries, co po polsku oznacza Brytyjską Komisję ds. Relacji z Innymi Krajami. W 1940 roku, już jako British Council, Rada otrzymała tzw. Kartę Królewską, tj. formalny dokument wydawany przez monarchę. Określił on jej misję jako „promowanie szerszej wiedzy o Wielkiej Brytanii i języku angielskim za granicą oraz rozwijanie bliższych stosunków kulturalnych między Wielką Brytanią a innymi krajami”. W połowie maja 2024 roku Rada ogłosiła, że Król Karol III, który od 1984 roku był jej wicepatronem, obejmuje nad nią oficjalny główny patronat.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Eksport
Trójka liderów eksportu - wskazała ich PAIH
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Eksport
Arabia Saudyjska - od Wizji 1930 do Wizji 2030
Eksport
Afryka to kontynent przyszłości i perspektywiczny kierunek dla polskiego biznesu
Eksport
Polska na Expo w Japonii pokazała się z dobrej strony
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Eksport
Polskie firmy technologiczne coraz odważniej patrzą na Dubaj