Jak Polacy kupują online – badania

Coraz chętniej robimy zakupy w internecie, ale jednocześnie rośnie liczba klientów mających złe doświadczenia z e-sklepami.

Facebook przyłącza się do walki z terroryzmem

Popularny serwis społecznościowy zapowiedział, że stanie się znacznie bardziej „wrogi” dla terrorystów i zacznie współpracować z władzami w celu wyeliminow...

Facebook nie ma jeszcze rozwiązania na fałszywe informacje

Udziałowcy naciskali na Facebooka, by firma zdała im szczegółowy raport z postępów w zwalczaniu problemu fałszywych informacji zalewających serwis. Spotkal...

Prasa ma swoje zalety

Ludzie czytają teksty w gazetach dłużej niż te internetowe. Większą uwagę przykuwają też reklamy wydrukowane na papierze – wynika z nowych badań.

Technologie mogą pomagać ludziom

Sztuczna inteligencja i wielcy gracze na technologicznym rynku wspierają rozwój społeczeństwa obywatelskiego.

#RZECZoBIZNESIE: Maciej Stanecki: Ustawa poprawi ściągalność abonamentu

Prawie 8 mln ludzi ma dostęp do sygnału telewizji publicznej poza naziemną telewizją cyfrową. Niewielu z nich płaci abonament – mówi Maciej Stanecki, wicep...

Gra z Polski równa się jakość

Absolutnie niezbędne jest wsparcie dla branży gier takie jak dla startupów i należy się bardzo dziwić, że go nie ma – mówi współzałożyciel fundacji Indie G...

„Netflix w odstawkę”? Niekoniecznie

Świetny prezent TVP dla miłośników starych seriali nieco zepsuty przez nietrafione słowa prezesa Kurskiego.

Rośnie czytelnictwo „Rz”

„Rzeczpospolita" była jedynym opiniotwórczym dziennikiem w Polsce, którego czytelnictwo między październikiem 2016 a marcem 2017 r. wzrosło – wynika z dany...

Ewoluujące zagrożenie

Trojan Dridex, który przez sześć lat spowodował milionowe straty, wciąż dostosowuje się do nowych warunków i skutecznie atakuje mimo licznych prób powstrzy...

W reklamie powiało optymizmem

Agencja mediowa Starcom lekko podniosła prognozy dla polskiego rynku reklamy w tym roku. Jej zdaniem rynek wzrośnie w tym roku o 2,5-3 proc.

Adwokat Mladicia: Ludzie wyjdą na ulice

Obrońca Ratko Mladicia Branko Lukic zapowiedział, że rozważa wezwanie ludności Serbii do rozpoczęcia protestów w celu okazania wsparcia jego klientowi.

UKE nie rozwiąże problemu z brakiem stacji TVP na MUX-8

Urząd właśnie umorzył postępowanie z wniosku Emitel o wydanie decyzji określającej warunki współpracy pomiędzy Emitel i TVP na MUX-8.

LinkedIn popularny na smartfonach Polaków

Łączący profesjonalistów serwis LinkedIn właśnie obchodzi 14 urodziny. W Polsce ze strony Linkedin.com korzysta 2,1 mln osób, czyli co trzynasty internauta.

Dobre wyniki CD Projekt

CD Projekt nie spoczywa na laurach – kieruje swoją uwagę na Chiny i wypuszcza otwartą betę znakomitej karcianki „Gwint".

Rynek reklamy w sieci lekko zwalnia w Europie

Nie tylko w Polsce widoczne jest spowolnienie. Na całym naszym kontynencie rynek reklamy urośnie w tym roku już tylko o ok. 10 proc. – prognozuje organizac...

Rynek reklamy w sieci w Europie lekko zwolni

Nie tylko w Polsce rynek reklamy wytraca tempo. W Europie urośnie w tym roku już tylko o ok. 10 proc. - prognozuje organizacja IAB Europe.

Netflix, Showmax i Amazon będą musiały mieć w katalogu aż 30 proc. treści europejskich

Tak postanowiła Rada UE, która teraz musi przedyskutować jeszcze tę kwestię z Parlamentem Europejskim.

Mocna poprawa wyników Grupy Gremi Media

Udział szeroko rozumianego segmentu cyfrowego w przychodach szykowanej do debiutu giełdowego grupy zwiększył się do 37 proc.

Bunt nadawców nowych naziemnych stacji

Nadawcy kanałów z tzw. multipleksu ósmego buntują się przeciwko płaceniu Emitelowi za dosył tych stacji ustalonych stawek, bo ich zdaniem nie ma on obiecan...