Gazprom inwestuje w USA w… telewizję

Rosyjski koncern wchodzi na amerykański rynek mediów poprzez swoją cypryjską firmę. Będzie działał głównie w produkcjach telewizyjnych.

Zmiany w czołówce domów mediowych

Największą agencją mediową pod względem obsługiwanych budżetów jest w Polsce Starcom, na kolejnych miejscach znalazły się MEC i MediaCom.

Fundusz Google'a dofinansuje innowacyjne media

Ponad 1,18 mln euro trafi do polskich wydawców w ramach trzecie edycjij programu Digital News Initiative (DNI).

BBC stanie do konkurencji z Netfliksem

Brytyjski nadawca publiczny chce zadbać o to, by dzieci miały do oglądania coś dobrego.

Fake newsy i Trump pomagają gazetom

Od wyborów w USA rośnie liczba subskrypcji prestiżowych tytułów.

Wybór Trumpa wzmocnił w USA prestiżowe gazety

Na rozprzestrzenianiu się w internecie w niekontrolowany sposób fake newsów zyskują w Stanach Zjednoczonych zwłaszcza poważane tytuły prasowe.

Ekstraklasa się bogaci

Przychody najlepszych polskich klubów piłkarskich rosną dzięki wyższym wpływom z transmisji i premii za europejskie puchary. Ale przepaść między Legią i re...

Wielkie stacje tracą udziały, ale reklama telewizyjna rośnie

W I półroczu łączny udział czterech największych kanałów telewizyjnych w ogólnopolskiej widowni wynosił niespełna 39 proc. Ale ich zsumowane cennikowe przy...

Huckleberry Games w drodze na NewConnect

Spółka z branży gier komputerowych złożyła wniosek o wprowadzenie akcji do obrotu.

Fiskus żąda od TVN 110 mln zł

Izba Administracji Skarbowej zarzuca spółce, że, łącząc platformę „n" z Cyfrą +, nie zapłaciła należnego podatku.

Reklama
Reklama

Rynek reklamy. Gospodarcze przyspieszenie przyniesie rekord w internecie

Jeśli w drugim półroczu poprawią się nastroje reklamodawców, tak jak spodziewa się IAB, wartość rynku reklamy w sieci może w tym roku po raz pierwszy sięgn...

Co oznacza repolonizacja mediów?

Rząd zapowiada przyspieszenie prac nad ustawą dot. repolonizacji mediów. Zdania w sprawie są skrajnie podzielone.

Telewizje stoją sportem, co trzeci kanał nadaje w HD

Największą grupę stanowiły w Europie w ubiegłym roku kanały sportowe. Już co trzecia stacja nadaje w wysokiej rozdzielczości.

Zaatakowani przez wirus Petya zapłacili już 10 tys. dol.

Na Twitterze pojawiło się konto @petya_payments, które na bieżąco informuje o wielkości okupów płaconych przez użytkowników za odszyfrowanie dysków kompute...

Atak hekerski: To nie Petya tylko...co ustalił Kaspersky Lab?

Rosyjski producent zabezpieczeń oprogramowania twierdzi, że za atakiem nie stoi wirus Petya, ale nowy o nazwie ExPetr. Rosjanie ustalili, ile było ataków i...

Rekordowa kara dla Google’a może nie być ostatnią

Wyszukiwarka musi zapłacić 2,42 mld euro za nadużywanie dominującej pozycji na rynku. To najwyższa kara w historii unijnych postępowań antymonopolowych.

Polsat zabiera Ligę Mistrzów nc+

Od sierpnia przyszłego roku do 2021 roku wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA będzie pokazywał Polsat.

Wielka kara dla Google

Komisja Europejska nałożyła rekordowe 2,42 mld euro kary na koncern Google za nadużywanie pozycji rynkowej.

Rosną honoraria agencji public relations w Polsce

Łączne honoraria pobrane przez agencje PR w Polsce były w ubiegłym roku o prawie 4 proc. wyższe niż rok wcześniej.

10 lat SEO – jak zmieniło się w ciągu ostatniej dekady?

Pozycjonowanie w wyszukiwarce Wirtualnej Polski i Onetu, katalogowanie i precle. Tak wielu SEOwcom kojarzą się początki XXI wieku w pozycjonowaniu.

Reklama
Reklama