Polskie firmy jeszcze nie dojrzały cyfrowo

Polskie firmy zazwyczaj wydają na cyfrowe rozwiązania mniej niż 5 proc. rocznych przychodów i nie uważają się jeszcze za dojrzałe cyfrowo.

Aktualizacja: 12.10.2017 18:32 Publikacja: 12.10.2017 15:40

Polskie firmy jeszcze nie dojrzały cyfrowo

Foto: 123rf.com

Pozytywne jest zdaniem autorów raportu „Digital IQ. Cyfrowy wyścig firm" z PwC to, że już połowa przebadanych firm definiuje zostanie firmą z cyfrowej ery jako zmianę całego sposobu funkcjonowania całego przedsiębiorstwa.

– Ale też 20 proc. firm wciąż utożsamia ten termin z działem IT – zauważała Anna Sieńko, partner w PwC, lider zespołu digital & technology. Polskie firmy nabrały też trochę pokory w autoocenie własnych postępów w zakresie cyfryzacji.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju