Rynek mediów i rozrywki w Polsce będzie rozwijał się w średniorocznym tempie 3,5 proc., by w 2022 r. osiągnąć wartość 13,4 mld dol. wobec 10,6 mld na konie...
Gry patriotyczne, czy też kulturowe, czyli cyfrowe tytuły, w którym jest wyraźne odwołanie do polskiego dziedzictwa, mogą liczyć na pieniądze z budżetu pań...
Amerykańskie Stowarzyszenie Motion Picture Association of America (MPAA) chroniące prawa autorskie wytwórni filmowych w USA umieściło polski serwis streami...
Mija dokładnie 10 lat od kiedy wystartowała najpopularniejsza aplikacja z muzyką. Szwedzki startup zrobił zawrotną karierę - stworzył legalna alternatywa d...
Viacom International Media Networks poinformował, że w drugiej połowie października uruchomi w Polsce serwis Paramount Play, płatny serwis z treściami wideo.
Alphabet, właściciel Google, postanowił zamknąć konsumencką wersję swojego portalu społecznościowego Google+. Wcześniej ogłoszono, że dane 500 tys. użytkow...
Szkoła Główna Handlowa przygotuje metodologię zbierania danych o korzystaniu z telewizji, radia i internetu w Polsce. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji l...
W ciągu pierwszego tygodnia w kinach "Kler" niemal podwoił swoją rekordową oglądalność z pierwszego weekendu. Film widziało już 1,73 mln osób, z czego 935...
Warner Bros. Interactive Entertainment będzie dystrybutorem najnowszej gry warszawskiego studia. CD Projekt nawiązał współpracę z potentatem branży rozrywk...