Reklama
Rozwiń
Reklama

LiveChat się rozpycha

Wrocławska grupa pochwaliła się rekordowymi wynikami i opowiedziała o dalszych planach. Zamierza umocnić swoją pozycję w Stanach Zjednoczonych.

Publikacja: 01.07.2020 21:00

LiveChat się rozpycha

Foto: Adobe Stock

Flagowym produktem LiveChatu jest komunikator dla biznesu. Inwestorzy wierzą, że wrocławska spółka będzie jednym z beneficjentów trwającej pandemii z uwagi na postępującą cyfryzację.

Notowania akcji na giełdzie ustanawiają nowe szczyty, a dodatkowym impulsem do wzrostu była publikacja wyników rocznych. Okazały się rekordowe, co wywindowało w środę wycenę rynkową do niemal 1,8 mld zł. Zarząd deklaruje, że spółka nie spocznie na laurach. Pracuje nad budową działu sprzedaży w USA i docieraniu do coraz większych klientów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama