Reklama

LiveChat się rozpycha

Wrocławska grupa pochwaliła się rekordowymi wynikami i opowiedziała o dalszych planach. Zamierza umocnić swoją pozycję w Stanach Zjednoczonych.

Publikacja: 01.07.2020 21:00

LiveChat się rozpycha

Foto: Adobe Stock

Flagowym produktem LiveChatu jest komunikator dla biznesu. Inwestorzy wierzą, że wrocławska spółka będzie jednym z beneficjentów trwającej pandemii z uwagi na postępującą cyfryzację.

Notowania akcji na giełdzie ustanawiają nowe szczyty, a dodatkowym impulsem do wzrostu była publikacja wyników rocznych. Okazały się rekordowe, co wywindowało w środę wycenę rynkową do niemal 1,8 mld zł. Zarząd deklaruje, że spółka nie spocznie na laurach. Pracuje nad budową działu sprzedaży w USA i docieraniu do coraz większych klientów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama