Główny cel badania polegał na sprawdzeniu naszych umiejętności w zakresie świadomego korzystania z internetu - mówi "Rzeczpospolitej" Jacek Leśkow, dyrekto...
O 0,5 proc. do 2,1 mld zł spadły wydatki reklamowe w Polsce w I kwartale 2019 roku – szacuje zarządy Agory. Podtrzymuje, że w całym roku rynek reklamy może...
Niespodziewana wpadka twórców serialu "Gra o Tron" to prawdziwa gratka dla sieci Starbucks. Od kilku dni fani serialu dyskutują jak kubek kawy z amerykańsk...
W roku wyborczym, ze strachu przed akcjami dezinformacyjnymi, Komisja Europejska podwyższa budżet zespołu zwalczającego dezinformację z 1,9 na 5 mln euro.
Od dziś obowiązują w Rosji nowe zasady identyfikacji użytkowników we wszystkich mesendżerach. Kto nie poda swojego prawdziwego numeru telefonu, ten dostępu...
Podczas czerwcowych targów w Los Angeles spółka pokaże kolejną część „Snipera” oraz dwa nowe projekty wydawnicze – mówi „Rzeczpospolitej” prezes CI Games,...
Najwięcej pieniędzy na sponsoring różnych dyscyplin w Polsce przeznaczają branże: energetyczna, paliwowa i finansowa. Szczególnie chętnie inwestują w piłkę...
Widzowie coraz bardziej są zainteresowani spersonalizowaną treścią. Stąd wysyp różnego rodzaju kanałów odpowiadających na tę potrzebę – mówi Dariusz Stokow...
Chińscy fani „Gry o tron” wyrazili w internecie swoje oburzenie przez fakt, że premierowy odcinek ósmego sezonu serialu został w ich kraju mocno ocenzurowany.