Spadła sprzedaż gazet

W 2009 r. roku kupowaliśmy codziennie średnio ponad 105 tysięcy egzemplarzy gazet mniej niż rok wcześniej

Ponad połowa Polaków nie ogląda reklam w telewizji

W ubiegłym roku na widok planszy z napisem reklama z pokoju od razu wychodziło 16 proc. widzów, a aż 43 proc. wciskało wtedy w pilocie inny kanał

Polacy polubili słuchanie książek

W bieżącym roku wydatki na audiobooki mogą sięgnąć nawet 50 mln zł, czyli ponad dwa razy więcej niż w 2009 r.

Cyfrowy Polsat poszerza ofertę usług

Firma wprowadziła usługę dostępu do Internetu

Media walczą o abonament

TVP i Polskie Radio organizują akcje mające zachęcić do płacenia abonamentu. KRRiT szacuje, że w tym roku wpływy z tego tytułu wyniosą już tylko ok. 350 ml...

TFI tną wydatki reklamowe

Towarzystwa funduszy inwestycyjnych wydały w 2009 r. na reklamę o 80 proc. mniej niż rok wcześniej

Światowy rynek programów na komórki wystrzeli w górę

Konsumenci na całym świecie w 2010 r. ściągną na swoje urządzenia mobilne ponad 4,5 mld aplikacji, płacąc za nie w sumie 6,2 mld dol. – przewiduje firma ba...

Audiobooki trafiły pod strzechy

Polacy polubili słuchanie książek. W tym roku na audiobooki (w postaci płyt CD jak i w formacie mp3) mogą wydać nawet 50 mln zł, czyli ponad dwa razy więce...

Cyfrowy Polsat zaoferował dostęp do internetu

Bezprzewodowy dostęp do internetu i telefonię komórkową w promocyjnych cenach zaproponował dziś dotychczasowym i nowym klientom usługi telewizyjnej Cyfrowy...

Adamek reklamuje piwo Żywiec

Wicelider polskiego rynku browarniczego stawia w nowej kampanii promocyjnej na znane nazwiska. W mediach pojawi się reklama z udziałem boksera Tomasza Adamka

Reklama
Reklama

Więcej pieniędzy na reklamę w sieci

Ponad 317 mln zł wydały firmy w trzecim kwartale 2009 r. na reklamę w sieci. Rynek reklamy internetowej w Polsce rośnie mimo kryzysu

Nadawcy nie przerwą testów naziemnej telewizji cyfrowej

Choć wygasają one w ten weekend, do UKE trafił już wniosek o ich ponowne wydłużenie - dowiedziała się "Rzeczpospolita"

Wstydliwa sprawa Google

Google ogłaszając, że jego serwisy stały się celem chińskich cyberataków złamała regułę milczenia. Nie chce jednak ujawnić, co tak naprawdę ukradli piraci

Muzyka z sieci coraz popularniejsza

Wpływy z cyfrowej muzyki stanowią już ponad jedną czwartą całego globalnego rynku muzyki

Internautom wystarczają nagłówki

Prawie połowa użytkowników kontrowersyjnego serwisu Google News czyta tylko nagłówki i nie odwiedza już stron wydawnictw, które są źródłem informacji

Yahoo wreszcie z zyskiem

Jeden z najstarszych portali na rynku wyszedł nad kreskę i spodziewa się dalszego wzrostu wydatków na reklamę internetową

Najbardziej bulwersują reklamy na billboardach i w Internecie

Jesteśmy coraz bardziej krytyczni względem reklam. W ubiegłym roku do Rady Reklamy wpłynęło na nie aż 627 skarg. To o ponad jedną czwartą więcej niż rok wc...

Nie można zaniedbać inwestycji

Nie interesują mnie inwestycje w nowe branże. Głównym celem jest rozwój sprzedaży dodatkowych usług Cyfrowego Polsatu – mówi Zygmunt Solorz-Żak w rozmowie...

Coraz częściej skarżymy się na reklamy

W ubiegłym roku Polacy poskarżyli się do Rady Reklamy na nieetyczne ich zadaniem reklamy 627 razy. To o ponad jedną czwartą więcej razy niż rok wcześniej

MySpace zaczyna płacić muzykom

Serwis który umożliwił wielu debiutantom zaistnienie w branży muzycznej teraz chce im płacić za umieszczane w internecie piosenki i fragmenty koncertów

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama