Wstydliwa sprawa Google
Google ogłaszając, że jego serwisy stały się celem chińskich cyberataków złamała regułę milczenia. Nie chce jednak ujawnić, co tak naprawdę ukradli piraci
Internautom wystarczają nagłówki
Prawie połowa użytkowników kontrowersyjnego serwisu Google News czyta tylko nagłówki i nie odwiedza już stron wydawnictw, które są źródłem informacji
Yahoo wreszcie z zyskiem
Jeden z najstarszych portali na rynku wyszedł nad kreskę i spodziewa się dalszego wzrostu wydatków na reklamę internetową
Nie można zaniedbać inwestycji
Nie interesują mnie inwestycje w nowe branże. Głównym celem jest rozwój sprzedaży dodatkowych usług Cyfrowego Polsatu – mówi Zygmunt Solorz-Żak w rozmowie...
Coraz częściej skarżymy się na reklamy
W ubiegłym roku Polacy poskarżyli się do Rady Reklamy na nieetyczne ich zadaniem reklamy 627 razy. To o ponad jedną czwartą więcej razy niż rok wcześniej
MySpace zaczyna płacić muzykom
Serwis który umożliwił wielu debiutantom zaistnienie w branży muzycznej teraz chce im płacić za umieszczane w internecie piosenki i fragmenty koncertów