Złoty medal dla nowych mediów

Zakończone właśnie XXX igrzyska zostały okrzyknięte pierwszą w historii olimpiadą mediów społecznościowych

Facebook: przerwany amerykański sen

Debiut na Wall Street miał być historycznym sukcesem, a rozpoczął serię poważnych problemów. Akcje tanieją, wątpliwości reklamodawców rosną

Rośnie liczba czytelników e-książek i e-gazet

Właściciele tabletów, e-czytników i smartfonów wykorzystują je coraz chętniej do czytania elektronicznych wersji gazet, magazynów i książek

Starlink obniża prognozy dla rynku reklamy

W związku z trudną sytuacją w branży, dom mediowy Starlink znów obniżył całoroczne prognozy dla reklamy w tym roku

Polidea sprzedała aplikację amerykańskiemu uTest

Ponad 1 mln dol. zapłacił polskiej firmie gigant z USA za produkt do testowania aplikacji mobilnych

Słabe prognozy dla reklamowego rynku w 2013 r.

Giełdowi analitycy są podzieleni w sprawie możliwego obrotu spraw na rynku reklamy w 2013 r. Najbardziej optymistyczne prognozy zakładają poprawę w jego dr...

Radio rośnie mimo kryzysu

Wpływy z tej, nieobecnej ciągle w Polsce, usługi będą na świecie najszybciej rosnącą grupą przychodów nadawców w ciągu najbliższych pięciu lat, wynika z pr...

TVP raczej nie zarobiła na olimpiadzie

Wpływy z reklam i widownia były w tym roku wyższe niż podczas igrzysk w Pekinie. Mimo to finansowo TVP raczej znowu na nich nie zarobiła

Agora tnie zatrudnienie

Spółka mediowa chce do końca stycznia 2013 roku zwolnić do 250 osób, by obniżyć koszty w związku z trudną sytuacją na rynku reklamy

Gros właścicieli smartfonów korzysta za ich pośrednictwem z sieci

Połowa osób korzystający z Internetu przez komórki czyta internetowe strony gazet - wynika z najnowszych badań Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych

Orange Sport rośnie i zmierza na podium

Uruchomiony cztery lata temu sportowy kanał grupy TP wbrew pogłoskom nie zostanie zamknięty

Agora tnie prognozy i koszty

Według najnowszych cały rynek reklamy skurczy się w Polsce o 2-5 proc., a wydatki na reklamę w gazetach mogą spaść nawet o 20 proc.

Filmy z sieci pożądane

Wielcy gracze analizują wejście na polski rynek wideo na żądanie. Ma on gigantyczne perspektywy wzrostu - informuje "Puls Biznesu"

Universal McCann: rynek reklamy skurczy się o 2 proc.

Jak wyliczył dla Ekonomia24.pl dom mediowy Universal McCann, całorocznie rynek reklamy w Polsce skurczy się w tym roku o 2,1 proc. To kolejna zakładająca s...

TVN tnie koszty i obniża prognozy dla reklamy

Telewizyjna grupa obniżyła całoroczne prognozy dla reklamy telewizyjnej i tnie koszty

Wszyscy tracą na bankructwach biur podróży

Groupon i Gruper już zamieniają klientom oferty na inne. Jednak takie sytuacje mogą nadszarpnąć zaufanie do tego wciąż nowego rynku

Platforma „n”: w październiku milion klientów

Tak zapowiada Markus Tellenbach, prezes TVN i szef „n” . Na koniec czerwca „n” miała ich 983 tys.

Wielka strata News Corp

Miliarder Rupert Murdoch miał nieudany kwartał. Kontrolowany przez niego gigant mediowy News Corp. stracił 1,5 miliarda dolarów, głównie na skutek spadając...

TVN ze słabymi wynikami

Przychody i zyski telewizyjnej grupy mocno spadły, słaba kondycja rynku reklamy spowodowała drastyczne obniżenie prognoz dla rynku reklamy, TVN spodziewa s...

Mniej drogich show w telewizji jesienią

Na anteny nie wrócą niektóre znane sprzed roku rozrywkowe show, bo stacje pilnują kosztów