Silny rynek reklamy w interesie widzów i czytelników

Tak uważają autorzy raportu na temat polskiego rynku reklamy telewizyjnej zleconego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy KPMG.

Axel Springer kupi Business Insidera

Niemiecki koncern mediowy kupi amerykański portal, a dokładnie pakiet jego 88 proc. udziałów, za 343 mln euro.

Jak Europejczycy grają w gry

W gry wideo w Europie grają głównie mężczyźni w wieku między 18 a 40 rokiem życia.

Lewandowski pnie się w górę

Wartość piłkarza rośnie. Ma on szansę stać się gwiazdą na miarę Messiego czy Ronaldo.

Coraz chętniej udostępniamy treści online

Internauci nie mają oporów, by dzielić się informacjami i swoimi przeżyciami za pośrednictwem sieci.

Dotacje na sieci internetowe trafią teraz wprost do firm

To przedsiębiorcy doprowadzą usługi internetowe do gospodarstw domowych. Warto im to ułatwić, bo skorzystamy na tym jako społeczeństwo wszyscy.

Gartner: 2 mld komórek trafi na rynek w 2017 r.

W tym roku łączna sprzedaż komputerów stacjonarnych, tabletów platform ultra mobilnych oraz telefonów komórkowych obniży się o 1 proc. do 24 sztuk – szacuj...

Prezes T-Mobile Polska: aukcja LTE to porażka

W opinii opublikowanej na stronach internetowych operatora Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska, opowiada się za pierwszym lub trzecim wariantem zmian w ro...

Niespodzianki wśród chętnych do nowego telewizyjnego multipleksu

Oprócz firm, o których media już pisały, wśród chętnych do nadawania w ramach nowego pakiety naziemnej telewizji cyfrowej są m.in. Scripps Networks Polska,...

Jeżeli twoi rodzice korzystają z Facebooka, powinieneś się stąd wynosić

Rozmowa z Janem Zającem, psychologiem internetu z Uniwersytetu Warszawskiego.

Tłuste lata dla portali społecznościowych

Miały być przejściową modą i szybko się znudzić. Tymczasem Facebooka, Twittera oraz LinkedIn czekają według prognoz kolejne świetne lata. Ich przychody będ...

Chiński rynek filmowy przebije USA

Przemysł filmowy w Chinach rozwija się w zawrotnym tempie. Według najnowszych prognoz, już w 2017 r. może odebrać USA pozycję lidera na tym rynku.

e-Handel czeka kolejny świetny rok

Tylko 4 proc. obecnie kupujących w internecie deklaruje w 2016 r. zmniejszenie swoich wydatków. Co czwarty wyda więcej.

SkyCash przekroczył 2 mln pobrań

SkyCash, polska platforma płatności i usług mobilnych, przekroczyła już 2 miliony pobrań aplikacji ze sklepu Google Play.

Przyszłość handlu: sklep zaczepi cię przez telefon

Czujniki zwane beaconami pozwolą na marketingową rewolucję. Prym w rozwijaniu technologii wiodą innowacyjne polskie firmy.

Trzy nowe scenariusze aukcji LTE

Eksperci z Rady ds. Cyfryzacji opracowali trzy alternatywne warianty zapisów w projekcie rozporządzenia Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji dotyczącym...

GPW wstrzymała obrót akcjami TVN

Od dzisiaj giełda nie handluje już akcjami telewizyjnej grupy. Jej nowy właściciel planuje przymusowy wykup brakującej puli akcji i zdejmuje spółkę z parki...

Nowy alians na rynku reklamy

Dwie niezależne agencje mediowe – Codemedia i K2Media – wspólnie ruszają do boju o reklamy na rynku zdominowanym przez wielkich sieciowych graczy.

Cyfrowy bliżej Midasa?

Choć władze spółki zaprzeczają, żeby trwały prace nad włączeniem Midasa w struktury Cyfrowego Polsatu, analitycy się spodziewają, że temat powróci po zakoń...

Axel Springer bliski kupienia Business Insider

Niemiecki koncern wydawniczy Axel Springer jest bliski kupienia magazynu internetowego Business Insider.