Aktualizacja: 13.01.2016 21:00 Publikacja: 13.01.2016 21:00
1 zdjęcie
ZobaczSpecjalne pokazy kinowe gromadzą rocznie około 1 mln widzów.
Foto: Rzeczpospolita
Jak informowaliśmy na łamach „Rzeczpospolitej", według wstępnych danych Boxoffice.pl w 2015 roku kina w Polsce sprzedały blisko 44,6 mln biletów, czyli o ponad 10 proc. więcej niż rok wcześniej. Wpływy kas kinowych z tego tytułu wyniosły natomiast około 822 mln zł, czyli o 13 proc. więcej niż w 2014 roku.
Dane te – jak przekonują specjaliści od kinowej reklamy – nie odzwierciedlają dokładnie wielkości widowni, jaka odwiedziła kina w minionym roku. Kinga Dołęga-Lesińska, prezes sieci KinAds, szacuje, że w sumie sięgnęła ona 45,5 mln widzów.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas