Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 08.01.2016 15:11 Publikacja: 08.01.2016 15:11
Foto: Bloomberg
Na reklamę internetową firmy wydały między styczniem i wrześniem ubiegłego roku 2,2 mld zł, czyli o 17 proc. więcej niż rok wcześniej w tym samym czasie – wynika z nowej edycji badania AdEx. Największą część tego rynku przyniosła w III kwartale reklama graficzna (w tym wideo): 47,1 proc., i to ona wzrosła r/r najszybciej: o 27 proc. Wydatki na reklamę w wyszukiwarkach zwiększyły się o 12 proc. i stanowiły 35 proc. wszystkich, a na ogłoszenia drobne wzrosły o 11 proc. i stanowiły 13,9 proc. wszystkich. Spadają nakłady na reklamę e-mail. W III kw. skurczyły się rok do roku o 9 proc. (co dało tej formie reklamy 3,7 proc. udziałów w rynku).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Gazeta Giełdy i Inwestorów „Parkiet”, jedno z najbardziej cenionych w Polsce źródeł informacji o rynkach finanso...
Obecnie leki generyczne pozwalają łączyć w jednej tabletce dwie, a nawet trzy terapie. Prowadzimy przedsięwzięcia typu „tabletka w tabletce”, co jest innowacją, choć nie zawsze jest tak postrzegane – mówi Aneta Grzegorzewska, dyrektor korporacyjny i relacji zewnętrznych w Gedeon Richter Polska.
Dla coraz większej liczby osób źródłem informacji o promocjach czy cenach w sklepach są już ich telefony, a nie...
Ponad 150 uczestników, 23 ekspertów i jedno kluczowe pytanie: czy technologia zmienia komunikację bezpowrotnie?
Żona Zygmunta Solorza, Justyna Kulka, została w czwartek odwołana z rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu. Akcjonari...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Najbardziej opiniotwórczym medium września została „Rzeczpospolita" z wynikiem 4,3 tys. odniesień w innych media...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas