Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.01.2016 15:11 Publikacja: 08.01.2016 15:11
Foto: Bloomberg
Na reklamę internetową firmy wydały między styczniem i wrześniem ubiegłego roku 2,2 mld zł, czyli o 17 proc. więcej niż rok wcześniej w tym samym czasie – wynika z nowej edycji badania AdEx. Największą część tego rynku przyniosła w III kwartale reklama graficzna (w tym wideo): 47,1 proc., i to ona wzrosła r/r najszybciej: o 27 proc. Wydatki na reklamę w wyszukiwarkach zwiększyły się o 12 proc. i stanowiły 35 proc. wszystkich, a na ogłoszenia drobne wzrosły o 11 proc. i stanowiły 13,9 proc. wszystkich. Spadają nakłady na reklamę e-mail. W III kw. skurczyły się rok do roku o 9 proc. (co dało tej formie reklamy 3,7 proc. udziałów w rynku).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas