Aktualizacja: 08.01.2016 15:32 Publikacja: 08.01.2016 15:32
Foto: materiały prasowe
Smaszcz-Kurzajewska pracowała wcześniej na podobnych stanowiskach m.in.: w PTK Centertel, Onecie i firmie Bayer.
Dodatkowo dla zapewnienia spójności podejmowanych działań PR-owych ze strategią marketingową platformy nc+, Jacek Balicki, Wiceprezes ds. Marketingu nc+ objął odpowiedzialność za całość komunikacji programowej oraz za media społecznościowe. - Dodatkowo dla zapewnienia spójności podejmowanych działań PR-owych ze strategią marketingową platformy nc+, Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu nc+. Objął odpowiedzialność za całość komunikacji programowej oraz za media społecznościowe – podano komunikacie.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas