Reklama
Rozwiń
Reklama

Kino Polska TV na sprzedaż?

Właściciele telewizyjnej grupy, którą w poniedziałek giełda wyceniała na 216 mln zł, dopuszczają sprzedaż części (w tym większościowej) firmy, a także jej połączenie z inwestorem strategicznym. Spełnią się oczekiwania analityków, którzy widzieli pole do partnerstwa z Agorą?

Aktualizacja: 12.01.2016 07:57 Publikacja: 12.01.2016 06:07

Kino Polska TV na sprzedaż?

Foto: Fotorzepa, Mateusz Pawlak

Holenderska spółka Cooperatieve SPI International i SPI International B.V. ogłosiły w opublikowanym w poniedziałkowy wieczór liście intencyjnym, że „w interesie dalszego rozwoju grupy na całym świecie" rozpoczęły „przegląd opcji strategicznych dostępnych dla właścicieli i analizę możliwości przyśpieszenia rozwoju grupy na dotychczasowych rynkach medialnych w Polsce, Europie Środkowej i Wschodniej, a także na całym świecie". SPI International B.V. to właściciel 66 proc. w Kinie Polska TV, a do Cooperatieve SPI International należą wszystkie udziały w SPI International B.V. - W związku z prowadzeniem analizy strategicznej, właściciele pragną omówić ze spółką jej dalszy rozwój, w tym możliwość zainteresowania inwestycjami mniejszościowymi w spółkę przez nowego partnera strategicznego lub finansowego, sprzedażą pakietu większościowego akcji Spółki podmiotowi trzeciemu, potencjalnym połączeniem Spółki z inwestorem strategicznym lub jego podmiotem zależnym, i/lub finansowaniem dłużnym spółki – podano w komunikacie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama