Reklama
Rozwiń
Reklama

Kino Polska TV na sprzedaż?

Właściciele telewizyjnej grupy, którą w poniedziałek giełda wyceniała na 216 mln zł, dopuszczają sprzedaż części (w tym większościowej) firmy, a także jej połączenie z inwestorem strategicznym. Spełnią się oczekiwania analityków, którzy widzieli pole do partnerstwa z Agorą?

Aktualizacja: 12.01.2016 07:57 Publikacja: 12.01.2016 06:07

Kino Polska TV na sprzedaż?

Foto: Fotorzepa, Mateusz Pawlak

Holenderska spółka Cooperatieve SPI International i SPI International B.V. ogłosiły w opublikowanym w poniedziałkowy wieczór liście intencyjnym, że „w interesie dalszego rozwoju grupy na całym świecie" rozpoczęły „przegląd opcji strategicznych dostępnych dla właścicieli i analizę możliwości przyśpieszenia rozwoju grupy na dotychczasowych rynkach medialnych w Polsce, Europie Środkowej i Wschodniej, a także na całym świecie". SPI International B.V. to właściciel 66 proc. w Kinie Polska TV, a do Cooperatieve SPI International należą wszystkie udziały w SPI International B.V. - W związku z prowadzeniem analizy strategicznej, właściciele pragną omówić ze spółką jej dalszy rozwój, w tym możliwość zainteresowania inwestycjami mniejszościowymi w spółkę przez nowego partnera strategicznego lub finansowego, sprzedażą pakietu większościowego akcji Spółki podmiotowi trzeciemu, potencjalnym połączeniem Spółki z inwestorem strategicznym lub jego podmiotem zależnym, i/lub finansowaniem dłużnym spółki – podano w komunikacie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama