Platforma nc+ rusza z nowymi pakietami usług we współpracy z Play

Nc+ mocniej stawia na triple play i umożliwi pakietowanie nc+ go z Internetem w ramach nowej usługi Unlimited TV.

Wirtualna Polska: Kurs na telewizję

Internetowa grupa 2 grudnia uruchamia swój pierwszy naziemny kanał telewizyjny. Zarząd dopuszcza możliwość znalezienia dla kanału mniejszościowego udziałow...

Wyniki finansowe Wirtualnej Polski w II kwartale 2016 r. nieco lepsze od oczekiwań

Internetowa spółka zakończyła II kwartał wzrostem przychodów i zysku netto.

Polskie Radio 24 powalczy z Tok FM

Od września na częstotliwościach Czwórki rusza informacyjno-publicystyczny kanał Polskie Radio 24.

Polacy chcą telewizji „a la carte”

Już prawie połowa internautów chciałaby móc wykupywać sobie dowolne kanały do oglądania w płatnej telewizji. Najczęściej byłyby to HBO i Canal+.

Rosja: Nie ma kryzysu w reklamie

Rosyjski rynek reklam rośnie, pomimo, że gospodarka znajduje się w kryzysie. Wart już jest 160 mld rubli (2,46 mld dol.).

Iwona Kossmann nową prezes Marquard Media Polska

Była prezes Bonnier Business Polska zastąpi obecna szefową firmy, Alicję Skrzypczak, 5 września.

Przeglądarka Opera zaatakowana przez hakerów

Wyciekła duża ilość danych z przeglądarki Opera. Użytkownicy proszeni są o zachowanie ostrożności i zmianę hasła.

Polskie gry podbijają świat. Nowy „Gwint" autorstwa CD Projektu. Fani czekają na „Cyberpunk 2077"

Producenci pracują nad nowymi premierami. Celują w Stany Zjednoczone i Azję.

Polsat jesienią stawia na kabarety i sprawdzone hity

Niedzielny wieczorny kabareton to największa nowość w jesiennej ramówce Polsatu. Poza tym stacja skupi się raczej na kontynuowaniu znanym już widzom formatów.

Reklama
Reklama

Wydawcy internetowi wolą abonamenty od reklam. „The New York Times" zamyka mobilną aplikację NYT Now

Zdecydowana większość amerykańskich wydawców internetowych nie polega już na przychodach z reklam, lecz wspiera się opłatami od czytelników.

Liczba klientów tradycyjnej płatnej telewizji w USA topnieje

W II kwartale operatorzy płatnej telewizji w USA stracili ok. 700 tys. klientów. A w ciągu ostatniego roku ubyło ich już ponad milion.

Polak jak nikt potrafi blokować reklamy w sieci

Coraz więcej internautów w Polsce korzysta z narzędzi do blokowania reklam. Jesteśmy pod tym względem światowym liderem.

Sky Deutschland startuje ze sportowymi kanałami nadającymi w superrozdzielczości ultra HD

Płatna telewizja Sky Deutschland jesienią uruchomi w Niemczech i Austrii dwa sportowe kanały nadające w superrozdzielczości ultra HD.

„ha!QUIZ" - polska gra quizowa, która pozwala zarobić uczestnikom

W internecie startuje pierwsza polska gra quizowa, która pozwala zarobić jej uczestnikom.

Mali operatorzy Internetu pilnie potrzebują kredytów

Krajowa Izba Komunikacji Ethernetowej zaapelowała dziś do przedstawicieli sektora bankowego o nawiązanie współpracy w celu wypracowania oferty kredytowej d...

Superszybki internet. Telekomunikacyjni operatorzy rozpoczynają bój o kieszenie uczniów i studentów

Wraz ze zbliżającym się początkiem roku szkolnego operatorzy zaczynają łowy na uczniów i żaków.

Tim Cook - piąta rocznica szefowania Apple

Po pięciu latach prezesury w Apple wciąż nie pozbył się łatki nijakiego następcy Steve'a Jobsa. Pytanie tylko, czy którykolwiek z menedżerów w tym koncerni...

Wyniki oglądalności olimpiad: Rio mniej popularne niż Londyn

Widownia relacji z igrzysk nie dorównała tej z Soczi i Londynu. Widzów zniechęciła różnica czasu i słabsze od oczekiwań osiągnięcia polskich olimpijczyków.

Viacom: Walka o schedę po wiekowym miliarderze

Telenowela o przejęciu koncernu Viacom zbliża się ku końcowi.

Reklama
Reklama